خرید تور تابستان ایران بوم گردی

بدون شرح: دو اظهارنظر علم الهدی

به گزارش انصاف نیوز، دو موضع آیت الله علم الهدی، امام جمعه ی مشهد به فاصله ی یک روز درباره ی ماجرای حمله به سفارت و کنسولگری عربستان در تهران و مشهد در شبه های اجتماعی بازتاب گسترده ای داشت که بدون شرح در پی می آیند:

خبرگزاری ایسنا، پنجشنبه 17 دیماه 94

اکنون که مردم در برابر این عمل واکنش نشان داده‌اند آنان را تندور، قانون‌شکن و افراطی می‌دانند و محکوم می‌کنید؟ از این مملکت بروند؟ بروند به جهنم؟ جامعه انقلابی ما چه نیازی به شما دارد؟ جز وزر و وبال و نکبت برای اسلام چیز دیگری نیستید؟!… این واقعه در تاریخ ثبت خواهد شد. تمام این‌ها از برکت شهادت مظلومانه شیخ نمر و موقعیت شناسی مردم است.
خبرگزاری ایسنا، جمعه 18 دیماه 94

خشم انقلابی هم باید با بصیرت ارایه و نمایش داده شود و امیدوارم این مساله برای همیشه در جمهوری اسلامی پایان یابد. زمانی که حضرت امام راحل حکم مهدورالدمی سلمان رشتی را صادر کرد عده ای از جوانان به سفارت انگلیس حمله کردند و رهبری کنونی که آن زمان رئیس جمهوری بودند در خطبه های نماز جمعه اعلام کردند که از دیوار سفارت بالارفتن هم به اسلام و هم به انقلاب ضرر قطعی می زند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. ممكن است پس از نامه رياست محترم جمهور به رئيس محترم قضائيه مبني بر محاكمه عاملان و آمران حمله به سفارت عربستان سعودي از قوه قضائيه تماس گرفته باشند كه سخنان خود را اصلح نمايد و گرنه طبق قانون بايد جواب پس بدهد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا