خرید تور تابستان ایران بوم گردی

بیانیه دعوت حزب کار برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن

بنام خدا

فردا در آستانه سی و هشتمین سال بهار انقلاب اسلامی ایران بار دیگر برگ زرینی در دفتر افتخارات ایران اسلامی ورق خواهد خورد .
حضور حماسی مردم قهرمان ایران ٬ در راهپیمایی عظیم ۲۲ بهمن بار دیگر این پیام را به جهانیان به ویژه باتلاق نشینان کینه توز دنیار استعمار و استکبار خواهد داد که بهترین گزینه آن ها در مقابل این مردم استوار٬ احترام و گفتگوی متمدنانه است. بی شک پایمردی و جانفشانی مردم انقلابی ایران در طول تاریخ انقلاب اسلامی ، همواره سد محکمی در مقابل زیاده خواهی بدخواهان این پهنه عزیز از جغرافیای دل بوده و هست.
مردم با بصيرت اين مرز و بوم با وحدت و همدلي چونان دژي مستحکم در مقابل سيل عظيم تهديدها و ددمنشي ها ايستاده اند و ذره اي از خواسته هاي خود عقب نخواهند نشست.

اكنون در آستانه يوم الله 22 بهمن و در دهه‌ چهارم از حیات پربركت و طیبه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران؛ قرار گرفته‌ايم . ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل (ره) و شهیدان والا مقام انقلاب و دفاع مقدس، از تمامی کارگران٬ کارآفرینان و تمامی عزیزان تلاشگر جامعه کار و تولید و سایر اقشار مردم انقلابی.دعوت به عمل مي آورد تا يكبار ديگر با حضور پر شور و حماسي تحت هدايت‌هاي داهيانه رهبر معظم انقلاب اسلامي با نمایش وحدت ملی خود در راهپیمایی عظیم 22 بهمن، عزت و اقتدار خود را به رخ جهانیان بکشند.

وعده ما فردا پنجشنبه در راهپیمایی وحدت آفرین و دشمن شکن ۲۲ بهمن.

روابط عمومی حزب اسلامی کار

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا