خرید تور تابستان ایران بوم گردی

کارگردان دوزیست: خیلی از واقعیت‌ها درباره‌ی زندگی دوزیست‌وار را نگفتیم

کارگردان «دوزیست» در نشست خبری این فیلم گفت: «واقعیت این است که فکر این فیلمنامه به‌سراغ من آمد تا اینکه خودم به‌فکر خلق چنین داستانی بروم.»

به گزارش انصاف نیوز، اهالی رسانه و منتقدان در چهارمین روز از جشنواره شاهد اکران فیلم با ژانرهای گوناگون بودند. دواردهمین فیلم اهالی رسانه «دوزیست» ساخته برزو نیک‌نژاد بود. برزو نیک نژاد نویسنده و کارگردان، سعید خانی تهیه‌کننده، هادی حجازی‌فر، ستاره پسیانی، پژمان جمشیدی، جواد عزتی، الهام اخوان بازیگران فیلم، امیر حسین قدسی طراح صحنه، مهدی سعدی تدوینگر، ملودی اسماعیلی طراح صحنه در این نشست خبری حضور داشتند.

حمیدرضا مدقق منتقد این نشست درباره دوزیست گفت: «برای دومین بار فیلم را دیدم و به این نتیجه رسیدم که «دوزیست» فیلمی با پایان غافلگیر کننده‌ است و مخاطب را شگفت زده می‌کند. این فیلم تماشاگرش را فریب نمی‌دهد بلکه به مخاطب نشانی می‌دهد و این نشانه‌ها در دیالوگ‌ها نیز بیان می‌شود. شخصیت حمید در ظاهر فیلم نیز دروغ می‌گوید و نشانه‌های مختلفی با خود همراه دارد. در این فیلم جزئیات زیاد است.»

نیک‌نژاد درباره فیلم خود گفت: «سعی کردم در این فیلم خیلی از واقعیت‌ها را نگویم. همه ما حرف‌های نزده زیادی داریم و جبر زندگی آدم‌ها را مجبور می‌کند دوزیست‌وار زندگی کنند. قرار بود ساخت این فیلم آذر پارسال آغاز شود و همه بازیگر‌ها انتخاب اول ما بودند.»

حجازی‌فر درباره همکاری با نیک‌نژاد گفت: «از شانس خوب من است که نقش‌های مختلفی به من پیشنهاد می‌شود. تجربه‌های دوست داشتنی را در کنار این تیم خوب داشتم. در بازیگری جرات ریسک زیادی دارم و همچنان در این حیطه تجربه می‌کنم.»

اخوان درباره اولین تجربه بازیگری خودش می‌گوید: «صرف‌نظر از اینکه توانستم این تجربه خوب را جلوی دوربین داشته‌ باشم، بازی در کنار بازیگران خوب و حرفه‌ای فیلم، برایم تجربه بی‌نظیری بود.»

جمشیدی درباره تجربه همکاری با جواد عزتی گفت: «جواد در پشت صحنه بسیار خوب و همراه است و من در دو فیلم «جهان با من برقص» و «دوزیست» تجربه بسیار خوبی  با او داشتم.»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا