خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«هیچکدام از کاندیداهای اصلاح طلب در فارس تایید نشدند»

سخنگوی شورای اصلاح طلبان فارس گفت: کنون هیچکدام از کاندیداهای اصلاح طلب در ١٥ حوزه انتخابیه استان فارس تایید نشده‌اند.

سید مجیب دیانت در گفت‌وگو با ایسنا، بیان کرد: با توجه به مشخص شدن نتایج وضعیت بررسی صلاحیت کاندیداها توسط شورای نگهبان و به دلیل تایید نشدن هیچ یک از کاندیدای جریان اصلاحات در استان، قادر به ارائه لیست در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی نخواهیم بود.

دیانت گفت: متاسفانه تا کنون هیچکدام از کاندیداهای اصلاح طلب در ١٥ حوزه انتخابیه استان فارس تایید نشده‌اند.

او با بیان اینکه هرچند امکان تایید تعدادی از کاندیداهای این جناح سیاسی تا پیش از اعلام نهایی اسامی از سوی شورای نگهبان وجود دارد اما امیدوار کننده نیست، افزود: در این مرحله اعتراض کاندیداهای ما ثبت نمی‌شود.

سخنگوی شورای اصلاح طلبان فارس گفت: البته بعضی از کاندیداها هم هستند که در این مرحله اعتراضشان ثبت می‌شود اما فاقد شاخص‌های اصلاح طلبی هستند، بنابراین در هر صورت امکان ارائه لیست وجود ندارد.

دیانت در عین حال برگزاری انتخابات را یکی از شاخصه‌های مهم مردم سالاری توصیف و بر لزوم برگزاری انتخاباتی باشکوه تاکید و خاطرنشان کرد: از همه جریان‌های سیاسی برای حضور پر شور در انتخابات دوم اسفند دعوت می‌کنیم.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. خب ! اومدیم اصلا هیشکی صلاحیت نداشت ، میفرمایید شورای معظم نگهبان حتما باید یکی رو تایید کنه ؟ این بار حوزه یک کاندیدایی داشتیم ، لازم بشه و کسی صلاحیت نداشته باشه، انتخابات یا حوزه بدون کاندیدا هم خواهیم داشت : چه مجلس باشه و چه ریاست جمهوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا