خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«با عملیات یک تیپ از نظامیان ما رژیم صهیونیستی نابود می شود»

نماینده ولی فقیه در گیلان گفت:  اگر یک تیپ از نظامیان ما علیه رژیم صهیونیستی عملیات کنند در ظرف یک هفته این رژیم نابود می شود.

به گزارش ایسنا آیت الله رسول فلاحتی امروز در همایش تجدید میثاق نیروهای مسلح استان با نماینده ولی فقیه در گیلان بزرگ ترین رسالت انقلاب اسلامی را تربیت انسان های صالح عنوان و اظهار کرد: تمدن سازی اسلامی به معنای انسان سازی و تربیت انسان هایی است که هر کدام بتوانند نقش تاثیرگذار در زندگی فردی و اجتماعی داشته باشند.

امام جمعه رشت با بیان اینکه رعب دشمن از جمهوری اسلامی به دلیل داشتن موشک نیست، تصریح کرد: آنچه برای غرب مهم است وجود ایران مقتدر با داشتن ظرفیت منابع انسانی است.

آیت الله فلاحتی، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را خروجی و تربیت شده مکتب امام(ره) و انقلاب اسلامی دانست و بیان کرد: امروز همه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی برآمده از انقلاب هستند.

وی به اقتدار جمهوری اسلامی ایران در مرزهای جغرافیایی و منطقه اشاره کرد و گفت: رژیم گذشته ذلیل و سرسپرده نیروهای اجنبی بود و امروز نیروهای مسلح ما را نمی توان با دیگر نیروهای مسلح دنیا مقایسه کرد.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اینکه هر قدر ایام انقلاب اسلامی پیش می رود ساختار معنویت در جامعه روزبه روز بیشتر ترویج پیدا می کند، خاطرنشان کرد: در عرصه میدانی شاهد فزونی معنویت در بخش های مختلف جامعه به ویژه در نیروهای مسلح هستیم.

آیت الله فلاحتی به اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و یادآور شد: اگر یک تیپ از نظامیان ما علیه رژیم صهیونیستی عملیات کنند در ظرف یک هفته این رژیم نابود می شود.

وی با بیان اینکه نیروهای مسلح دنیا برای زیستن در این جهان می جنگند و به فکر آخرت نیستند، خاطرنشان کرد: امروز مبارزان یمنی توانستند معادله نظامی کشورهای غربی را به هم بریزند.

امام جمعه رشت آنچه مطلوب نظام اسلامی و مقصد انقلاب و مقام معظم رهبری است، را برگرفته از اراده ها دانست و افزود: قوای مسلح ما باید اراده بر تربیت نیروهای قدرتمند و میدانی داشته باشند.

آیت الله فلاحتی با اشاره به اینکه اراده بر تقویت و تربیت نیروهای کارآمد و میدانی برای دفاع از تمدن اسلامی نخستین ویژگی بر گرفته از قدرت اراده در نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران است، بیان کرد: نیروهای مسلح ما برای زیستن و حیات طیبه انسانی و اسلامی تلاش می کنند.

وی، دومین ویژگی اراده در نیروهای مسلح را تربیت فرماندهانی برای آینده دانست و تصریح کرد: اگر می خواهیم آینده را تحویل نیروهای جوان، مقتدر و انقلابی دهیم باید دارای ویژگی اعتقاد به ولایت فقیه، تمدن اسلامی و شهادت باشند و مدیران و فرماندهانی با این ویژگی ها تربیت کنیم.

نماینده ولی فقیه در گیلان با تاکید بر اراده بر تربیت و توجه به خانواده نیروهای مسلح، خاطرنشان کرد: اراده بر تقویت بدنه نظامی و آنچه مربوط به بخش های نظامی آینده می شود پنجمین ویژگی تعیین کننده نقش اراده در نیروهای مسلح است.

آیت الله فلاحتی به توانمندی نظام اسلامی در هدف قراردادن پایگاه های آمریکا در منطقه اشاره کرد و گفت: از این به بعد آمریکا در دنیا امنیت نخواهد داشت و خدا را شاکریم در سایه جمهوری اسلامی و به برکت خون شهیدان این اقتدار نصیب ملت ایران شده است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا