خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«بوسه‌ی بهداشتی بر دست جنتی» تکذیب شد

[تکذیبیه در ساعت 19:26] به دنبال انتشار یک «عکس نوشت» با عنوان «بوسه‌ی بهداشتی بر دست جنتی» در انصاف نیوز، روابط عمومی وزارت بهداشت انتساب فردی که در عکس دیده می شود به وزیر بهداشت را تکذیب کرد.

متن تکذیبیه که به انصاف نیوز ارسال شده، به این شرح است:

«اخیرا در برخی شبکه های تلگرامی، تصویری از دستبوسی دبیر محترم شورای نگهبان توسط فردی منتشر شده و آن را به دکتر حسن هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی منسوب کرده اند.

به اطلاع می رساند، فرد مذکور دکتر هاشمی وزیر بهداشت نبوده است و متاسفانه افرادی با سوء استفاده از شباهت و یا ویرایش تصویر تلاش کرده اند تا در جهت اغراض سیاسی، فردی یا گروهی آن را به وزیر بهداشت منتسب کنند.

دکتر حسن هاشمی برای آیت الله جنتی احترام قائلند؛ اما انتساب تصویر اقدامی چون «دستبوسی» به وزیر بهداشت قویا تکذیب می شود و قابل پیگیری حقوقی است.

امیدواریم همکاران محترم رسانه ای با دقت بیشتر ضمن پاسداشت اخلاق رسانه ای، از انعکاس مطالب یا تصاویر غیر واقعی که با اغراض سیاسی یا گروهی در فضای مجازی منتشر می شود، خودداری کنند».

 

متن و عکس تکذیب شده که ساعاتی پیش منتشر شده بود:

انصاف نیوز: حسن قاضی زاده هاشمی، وزیر بهداشت در حال بوسیدن دست آیت الله جنتی، دبیر شورای نگهبان که در روزهای اخیر با ردصلاحیت ها، باز هم مورد توجه قرار گرفته است!

99ghazizadeh

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. تو اگه مى خواى رئيس جمهور بشى خوب راحت حرف تو بزن دىگه ابروى هر چى پزشك را بردى تو به پرستاران كشور توهين كردى و اكثر اين كارشناسان از شما متنفرند ديگه بس كن

  2. اصلاح کنید چرا اخلاق رو زیر پا میزارید این آقا قاضی زاده ی هاشمی نماینده ی مشهد و از اعضای پایداری هست نه دکتر قاضی زاده وزیر بهداشت

  3. آقا مطالب را قاطی نکن.ایشون داره به یک عالم دینی احترام میذاره که لباس پیغمبرو پوشیده

  4. آیت الله جنتی بزرگ کشورند و احترام به بزرگتر واجب شما دست پدر و مادرتون رو نمی بوسید.

    1
    2
    1. در اون صورت، این بزرگ کشور در زمان خودش می بایست دست بزرگترهای خودش رو بوسیده باشه مثلا میرحسین-منتظری-شریعتمداری-بازرگان-مطهری-طالقانی و… . همچنین ما ندیدیم محمود دست آقای هاشمی رو ببوسه بیشتر به نظر میومد گاز گرفته باشه.

  5. كاربر دومى كه با قاطعيت ادعا كرده اين آقا نماينده مشهد عضو پايداريه بايد بدونه همين نماينده مشهد هم داداش وزير بهداشته؛ صرفاً جهت اطلاع !

  6. والله قبل ها که دست شاه رو می بوسیدن می گفتند این عمل دون منزلت انسانی است *شیوه و فرهنگی طاغوتی وفقط می بایست در برابر خداوند رحمان دولا شد و سر تعظیم فرود آورد *
    حالا ظاهرآ این عمل تبدیل به ثواب شده و متبرک شدن که انشالله واقعآ از سر اخلاص باشه نه از ترس رد صلاحیت شدن*

  7. وقتی یکنفر پزشک متخصص بیماری های چشم MD که مدرک تحصیلی اش معادل یکنفر PHD است بعد از فارالتحصیلی از رشته اش از راه طبابت آقایون طبابت نه تجارت بین الملی یا پادشاهی یک کشور استبدادی یا فردی مثل بیل گیتس یا .. به ثروتی هزار میلیاردی میرسه دیگه چه انتظاری میشه داشت که نخواد حالا رییس جمهور هم بشه! بعد این آدم در مورد حق و حقوق افراد غیر پزشک وزارت بهداشت حرف میزنه آدم یاده طنز های مهران مدیری می افته!!! من کارمند همین وزارت خانه هستم ولی فقط مثل یک بازنشسته حقوق میگیرم و البته یارانه بدون هیچ مزایا و کارانه و اضافه کار از مهر سال ۹۳! بعد این آدم میخواد حق امسال منو بده!

  8. ممکنه این عکس وزیر نباشه
    ولی وزیر بهداشت ذاتا شخصیت متملقی داره
    و طیف تملقش از چشم کروبی و موسویه تا شست پای…

  9. باسلام خدمت شما،بنده آقای دکترهاشمی راقریب 4-5سال ازنزدیک میشناسم،باتوجه به شخصیت ومنش دکترهاشمی این حرکات نه تنها بعیده،حتی تصورش نیزمحال است،خواهشم این است دراین جورموارد خارج از دخیل کردن مسایل دیگربیشتربرای حیثیت افرادشانیت قایل شویم وافرادرسانه ایی بیشترمواظبت نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا