خرید تور تابستان ایران بوم گردی

تصادف شدید خودروی تشریفات وزارت خارجه با چند عابر و موتور سوار

به گزارش اقتصادآنلاین، به گفته شاهدان عینی، این خودروی بنز در حین حرکت در خط ویژه خیابان ولیعصر، ناگهان در حوالی سینما استقلال به سمت پیاده‌رو تغییر مسیر داده و چند موتورسوار و عابرپیاده را زیر گرفته است.

افراد حاضر در محل می‌گویند دستکم دو نفر از عابران در این حادثه فوت کرده و سایرین نیز به بیمارستان منتقل شده‌اند.


به گزارش صدا و سیما

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران گفت: علت حادثه خودروی تشریفات، تخطی از سرعت مطمئنه عنوان شده است.

سرهنگ مومني در گفتگو با خبرنگار صدا وسيما افزود: ساعت 18:30 امروز يك دستگاه خودروي تشريفات در مسير شمال به جنوب خيابان وليعصر (عج)نرسيده به ميدان وليعصر با سرعت غير مجاز در حركت بود كه زمانيكه به ايستگاه اتوبوس ميرسد براي جلوگيري از برخورد با اتوبوس شركت واحد به راست منحرف و وارد كانال آب و پياده رو ميشود.

سرهنگ مومني در ادامه گفت : خودرو در پياده رو با چند دستگاه موتورسيكلت برخورد ميكند و به دنبال اين برخورد سه نفر از جمله يك كودك 12 ساله مصدوم ميشوند.

وي افزود: مجروحان به سرعت به كمك نيروهاي اورژانس به مراكز درماني منتقل شدند و بنا بر اعلام اورژانس حال اين مصدومان وخيم نيست.

سرهنگ مومني اظهار داشت : اين خودرو اجازه عبور از خط ويژه را داشته اما تخلف اصلي سرعت غير مجاز بوده است.

همچنین در ادامه یحیی صالح طبری رئیس اورژانس تهران افزود: بلافاصله آمبولانس به محل اعزام شده و تکنسین‌های اورژانس مشاهده کردند یک آقای ۶۲ ساله و یک پسربچه ۱۲ ساله در این حادثه مصدوم شده اند.

وی گفت: آقای بزرگسال به بیمارستان امام و کودک به بیمارستان فیروزگر انتقال پیدا کرد.

صالح طبری در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا در این حادثه فوتی هم داشته ایم یا خیر گفت: خیر این حادثه فقط دو مصدوم داشت که بیمارستان منتقل شدند.هر دو مصدوم هوشیار و تحت درمان هستند.


انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا