خرید تور تابستان ایران بوم گردی

حماس: تعدادی اسیر اسرائیلی در اختیار داریم

شاخه نظامی حماس اعلام کرد: تعدادی اسیر اسراییلی در اختیار دارد که در جریان حمله هوایی جنگنده‌ها و پهپادهای رژیم صهیونیستی به نواز غزه، زخمی شده‌اند.

به گزارش ایرنا پایگاه اطلاع رسانی ” خلیج اونلاین ” چهارشنبه به نقل از سخنگوی گردان‌های ” عزالدین قسام ” شاخه نظامی حماس اضافه کرد: تعدادی از سربازان اسرائیلی از سال ۲۰۱۴ توسط جنبش مقاومت اسلامی (حماس) اسیر شده‌ و رژیم صهیونیستی نسبت به سرنوشت مبهم آنها اهمیتی نمی‌دهد.

” ابو عبیده ” افزود: ما اعلام می‌کنیم که از زمان تجاوز رژیم صهیونیستی در ماه می ۲۰۱۹ (اردیبهشت – خرداد ۹۸)  به نوار غزه و بمباران ساختمان‌های شهری، امنیتی و اماکن دیگر توسط اشغالگران، این موضوع را پنهان کردیم.

سخنگوی گردان‌های ” عزالدین قسام ” اضافه کرد: تعدادی از اسیران دشمن به طور مستقیم زخمی شدند و ما سرنوشت آنها را در این مرحله فاش نمی‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه این اطلاعات پس از خدعه و نیرنگ بزرگ بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در بزرگ جلوه دادن تلاشش برای آزادی فرد اسراییلی زندانی در روسیه به دلیل مواد مخدر انجام می‌شود، افزود: این درحالی است که دشمن صهیونیستی این اسیران را که از سال ۲۰۱۴ برای تجاوزگری به نوار غزه اعزام کرده بود، فراموش کرده است.

بر اساس اعلام مرکز اطلاع رسانی فلسطین چهارشنبه شب هفته گذشته، جنگنده‌ها و هواپیماهای بدون سرنشین رژیم صهیونیستی پایگاه القادسیه وابسته به گردان‌های شهید عزالدین القسام، شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی (حماس) را با یک فروند راکت هدف قرار دادند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا