خرید تور تابستان ایران بوم گردی

یک مقدار آبکی شد

یاشار تاج محمدی، «نیم ستون» انصاف نیوز:

بعد از این بر وطن و بوم و برش باید با دقت بیشتری نظارت کرد، به مجلس و استیضاح چه ربطی دارد؟ منظور ما پهپاد اسرائیلی بود که قصد جاسوسی از تاسیسات نطنز را داشت. بالاخره شوخی نیست، الکی که اسمش نطنز نشده است.
جدای از این مساله، دلیل دیگری که بر اهمیت این نظارت‌ها می‌افزاید این است که اخیراً مشاهده شده، عده‌ای از افراد معلوم‌الحال، اقدام به دخالت در اموری کرده‌اند که وظیفه‌شان نیست و به اصطلاح پا در کفش دیگری کرده‌اند، یک نفر هم پیدا نمی‌شود بر اعمال این‌ها نظارت بکند.
متاسفانه هر روز مشاهده می‌کنیم یک نفر یک سطل آب یخ برمی‌دارد، می‌ریزد روی سر خودش و سه نفر دیگر را هم دعوت می‌کند که این کار را بکنند، حالا بماند که این خودش نوع‌دیگری از شرکت‌های هرمی است و نقش لابی‌های فراماسونری در آن به وضوح قابل مشاهده است، اما از این نمی‌توان گذشت که عده‌ای بخواهند با دخالت در کار دلواپسان و واپس‌دلان و امثالهم، آن‌ها را از کار بی‌کار و منزوی نمایند.
قبلاً انجام دادن کارهای محیرالعقول و گفتن حرف‌های خارق‌العاده، تنها در انحصار عدۀ خاصی بود، اما اجانب و غربی‌ها، با طرح‌ریزی این توطئه، قصد دارند تا دیگر تیترهای شگفت‌انگیز فلان روزنامه، سخنرانی‌های عجیب‌وغریب فلان شخص و… ملت را شوکه نکند و دیگر کسی با دیدن یا شنیدن‌شان احساس نکند که یک سطل آب یخ ریخته‌اند روی سرش.
البته عده‌ای هم در این میان، با خلوص‌نیت عمل می‌کنند و قصد دارند طبق توصیۀ حاج‌محمود احمدی‌نژاد، صرفاً آب را بریزند روی آن‌جایی که می‌سوزد و چنان که افتد و دانید، با توجه به هنرنمایی‌های عده‌ای در جریان استیضاح وزیرعلوم، دود از کلۀ آدم بلند می‌شود و باید آب را روی آن ریخت. ببخشید که یک مقدار آبکی شد، قصد نداشتیم این‌قدر آب ببندیم به متن، ولی چه کنیم؟
حالا که بحث آب شد باید به بحران کم‌آبی در کشور هم اشاره کرد و به برخی افراد در مجلس هشدار داد که دست از این کارهای ناجوانمردانه بردارند، چراکه یحتمل به زودی آب قطع خواهد‌شد و برای آن‌ها وضعیت ناگواری پیش می‌آید و در آن‌جاست که هرچقدر بگویند: من فقط درخواست آب دارم، دیگر فایده‌ای ندارد. باور نمی‌کنید؟ تا اسفند سال بعد و انتخابات مجلس صبر کنید.
انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا