خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«فیلمی درباره دلار و دغدغه‌های آن ساختم»

عباس امینی کارگردان «کشتارگاه» گفت: درباره دلار و دغدغه‌های آن فیلم ساختم.

به گزارش انصاف نیوز، نشست خبری فیلم به کارگردانی عباس امینی با حضور کارگردان ، جواد نوروز بیگی (تهیه‌کننده)، حسین فرخ‌زاده (نویسنده)، امیرحسین فتحی و باران کوثری (بازیگر)، احسان رفیعی‌جم (مدیر فیلمبرداری)، حمید نجفی‌راد (تدوین)، سحرعصرآزاد (منتقد) برگزار شد.

عصرآزاد درباره فیلم گفت: من فیلم‌های قبلی کارگردان را بررسی کردم، او بافت جنوب را به خوبی می‌شناسد و برای این فیلم موضوع را در درام جاری کرده است.
امینی درباره داستان فیلم گفت: به دنبال ساختن فیلم جدیدی بودیم که موضوع روز باشد. فیلم‌های قبلی من نتوانستند اکران عمومی خوبی داشته باشند. با انتخاب موضوع دلار و دغدغه جامعه نسبت به آن که موضوع روز است تصمیم به ساخت این فیلم گرفتم.

فرخ‌زاده درباره کشتارگاه توضیح داد: نمونه‌های واقعی از این داستان وجود دارد و نمونه کاراکترهای واقعی آن برخی از دوستان من هستند. اگر هرکسی به تجربه‌هایش توجه کند با این موضوع در اطرافیانش روبه رو می‌شود. منطقه جنوب امکانات دراماتیک زیادی برای ساخت این فیلم به ما داد.

کوثری درباره حقوق بازیگران گفت: تخصص بازیگری را نباید نادیده بگیریم و تنها صرف فروش را به این افراد نسبت دهیم.

کارگردان فیلم درباره اکران مردمی توضیح داد: شانس این را داشتم که در کنار این بازیگرها فیلم بسازم. ه در انتخاب بازیگرها به فروش فکر نکردم. فروش معادله پیچیده‌ای دارد. آرزوی هرکسی که فیلم می‌سازد این است تا مخاطب از کارش استقبال کند. دوست دارم همه رده‌های سنی فیلم من را دوست داشته باشند و این فیلم را ببیند.

فتحی درباره نقش خود گفت: او مشکلات مالی دارد و درگیر فساد می‌شود. اما در انتها دچار عذاب وجدان می‌شود و از ادامه راهی که در پیش گرفته بود پشیمان می‌شود.در قصه به خوبی به این کاراکترپرداخته شد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا