خرید تور تابستان ایران بوم گردی

سفیر انگلیس در تهران: به برجام و ایستکس متعهدیم

سفیر انگلیس در تهران از سفر هفته گذشته مقامات اینستکس به ایران خبر داد و درباره همکاری انگلیس در برجام و اینستکس بعد از خروج از اتحادیه اروپا گفت: ما کاملا نسبت به این دو موضوع متعهد می مانیم.

به گزارش ایسنا، راب مک ایر که بعد از بازداشت مقابل دانشگاه امیرکبیر به خاطر برخی اقدامات تحریک امیز مورد اعتراض وزارت خارجه ایران و مردم قرار گرفت با انتشار ویدیویی در صفحه اینستاگرام اعلام کرد که اخیرا به تهران بازگشته است و سفرش به لندن را سفر مهمی دانست که از مدتها قبل برنامه ریزی شده است.

وی گفت که در سفر اخیرش به لندن با وزیر خارجه انگلیس و دیگر مقامات ارشد دیدار داشته است و درباره پیشبرد موضوعات مهم میان ایران و بریتانیا صحبت کرده است.

مک ایر در ادامه گفت: ما می خواهیم درباره برجام با آلمان، فرانسه، روسیه و چین همکاری کنیم تا بتوانیم نگرانی بین المللی درباره برنامه هسته‌ای ایران و نگرانی‌های ایران درباره مزایای اقتصادی حاصل از آن را برطرف کنیم.

وی همچنین از سفر هفته گذشته مقامات اینستکس به ایران خبر داد و درباره همکاری انگلیس در برجام و اینستکس بعد از خروج از اتحادیه اروپا گفت: ما کاملا نسبت به این دو موضوع متعهد می مانیم.

سفیر انگلیس در ادامه اظهار کرد: در هفته های اخیرا گفت وگوهای دیگر و مهمی با مقامات ایرانی درباره خطر عدم ثبات در عراق و منطقه، پشتیبانی از خانواده قربانیان هواپیمای اوکراینی و موضوعات تجاری داشتیم و همه اینها نشان‌دهنده ضرورت گفت وگو میان ایران و بریتانیا است تا در این زمینه ها پیشرفت حاصل شود.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا