خرید تور تابستان ایران بوم گردی

شورایعالی اصلاحات فارس: امکان ارائه لیست انتخاباتی مقدور نیست

شورای عالی اصلاحات استان فارس در بیانیه شماره 2 خود، ضمن تاکید بر لزوم حضور و مشارکت در انتخابات مجلس، اعلام کرده است که لیستی در این دوره نخواهد داشت و تصمیم نهایی برای انتخاب نمایندگان برعهده مردم خواهد بود.

شورای عالی جبهه اصلاحات استان فارس با صدور بیانیه‌ای ضمن گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر، تنها راه رسیدن به اهداف متعالی اصلاح طلبی را صندوقهای رای دانسته و تاکید کرده است که لیستی برای این دوره از انتخابات مجلس ارائه نخواهد داد و تصمیم گیری را بر عهده مردم می گذارد.

متن کامل این بیانیه، چنین است؛

” بسم الله الرحمن الرحیم
مردم فهیم و شریف استان فارس
ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن ایام فجر انقلاب اسلامی که یادآور قیام مردم ایران برای رهایی از استبداد و خودکامگی و رسیدن به گوهر آزادی و ارج نهادن به اصل مترقی جمهوریت میباشد به استحضار شما مردم می‌رسانیم:
در اعتقاد و باور ما، تنها راه رسیدن به اهداف متعالی اصلاح‌طلبی صندوق‌های رای می‌باشد که بیانگر استقلال و آزادی و تبلور اصل جمهوریت نظام است.
همانگونه که در بیانیه شماره یک (بیانیه سوم بهمن ماه) این شورا به اطلاع شما بزرگواران رساندیم، شورای عالی جبهه اصلاحات استان فارس متشکل از احزاب اصلاح‌طلب، جلسات متعدد و مستمر خود را برای حضور فعال و پرشور در عرصه انتخابات از چند ماه پیش آغاز کرد و با تشکیل کارگروه‌های متعدد نسبت به شناسایی افراد شاخص، متعهد و متخصص جریان اصلاحات اقدام نمود.
بر اساس نتایج برآمده از نهادهای رسیدگی کننده به صلاحیت نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی و با توجه به حذف همه نیروهای اصیل جریان اصلاح‌طلبی که همگی مومن و معتقد بر دو اصل اساسی نظام که همانا اسلامیت و جمهوریت است، شرایط به گونه‌ای رقم خورده است که امکان ارائه لیست انتخاباتی و حضور فراگیر در استان فارس برای این شورا مقدور نمی‌باشد لذا تصمیم نهایی به خود مردم واگذار می‌کنیم و نیک معتقدیم که آنها بهترین سرنوشت را رقم خواهند زد.”

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا