خرید تور تابستان ایران بوم گردی

کلینتون: هیچکس برنی سندرز را دوست ندارد

«هیلاری کلینتون»، نامزد حزب دموکرات در انتخابات2016 می‌گوید: همچنان به اظهارنظرم مبنی براینکه هیچ کس برنی سندرز را دوست ندارد اعتقاد دارم.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، هیلاری کلینتون که در سال ۲۰۱۶ به عنوان نامزد ریاست جمهوری حزب دموکرات برای رقابت با دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آن سال برگزیده شد، ماه دسامبر گذشته برنی سندرز را که در آن سال رقیب او در انتخابات درون حزبی دموکراتها بود به “آسیب زدن” به شانس انتخاباتی خود به سبب حمایت ضعیف از وی در رقابت نهایی ریاست جمهوری متهم کرده بود.

هیلاری کلینتون که سابقا وزیر امور خارجه آمریکا هم بوده در صبحتهای در برنامه تلویزیونی یک مجری مشهور آمریکایی به نام “اِلِن دِجِنرس” تاکید کرد همچنان به اظهار نظر سابقش مبنی براینکه هیچ کس برنی سندرز را دوست ندارد اعتقاد دارد.

او یادآوری کرد که این اظهارنظر را در یک مستند که حدود یک سال و نیم قبل فیلمبرداری شد مطرح کرده و هیچ ارتباطی به زمان رقابتهای انتخاباتی سال ۲۰۱۶ نداشته است.

کلینتون در ادامه اظهاراتش در این برنامه به مسائل مربوط به انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا پرداخته و خطاب به رای‌دهندگان گفت: شما باید در انتخابات از شخصی حمایت کنید که معتقد باشید او بتواند عملا در انتخابات ماه نوامبر پیروز شود و اینکه باید از کسی حمایت کنید که فکر می‌کنید می‌تواند کشور را اداره کند.

کلینتون خاطر نشان کرد: شما باید در قبال چیزهایی که می‌گویید و وعده انجامشان را می‌دهید پاسخگو باشید. ما نیاز داریم به این که اعتمادمان به هموطنان آمریکایی و نهادهای کشورمان را بازسازی کنیم و اگر شما به مردم موضوعی را وعده می‌دهید که بدانید قادر به انجامش نیستید این تبدیل به یک شاخص دیگر برای ناتوانی ما در اعتماد به یکدیگر خواهد شد.

کلینتون در پاسخ به اینکه فکر می‌کند چه کسی نامزد نهایی ریاست جمهوری حزب دموکرات در انتخابات ۲۰۲۰ شود نظر شفافی ارائه نداد و تنها گفت: من می‌خواهم همه حساسیت بالای قضیه را درک کننند و همر کاندیدا و هر صاحب منصبی را به خاطر کارهایی که توانسته‌اند انجام دهند و یا نتوانسته‌اند انجام دهند، پاسخگو کنند.

کلینتون چند وقت پیش در مصاحبه‌ای با نشریه هالیوود ریپورتر در ماه ژانویه گفته بود که هنوز فکر می‌کند هیچ کس نمی‌تواند سندرز را دوست داشته باشد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا