خرید تور تابستان ایران بوم گردی

در بیمارستان الشفا چه گذشت؟

خبرگزاری اصولگرای تسنیم در گزارشی به خبرهای منتشرشده درباره‌ی آنچه در بیمارستان الشفا گذشت پرداخته که در ادامه می‌خوانید:

بعد از جنایت هولناکی که اشغالگران صهیونیست در مجتمع پزشکی الشفاء در غرب شهر غزه انجام داده و شماری از زنان بی‌دفاع فلسطینی از جمله چند زن باردار را بعد از تجاوز به آنها به شهادت رساندند، اخبار تجاوزات وحشیانه ارتش اشغالگر در این بیمارستان تبدیل به تیتر اصلی اخبار جنگ غزه شده و همچنان اطلاعات جدیدی درباره جنایات مستمری که صهیونیست‌ها در این بیمارستان انجام می‌دهند منتشر می‌گردد.

درد و ظلمی که کوه‌ها هم طاقت آن را ندارند

«درد و ظلمی که کوه‌ها هم طاقت آن را ندارند»، این جمله‌ای است که بازماندگان جنایات نازی‌های صهیونیست در مجتمع پزشکی الشفاء می‌گویند.

روایت‌هایی که بازماندگان این جنایات، از جمله آوارگان و خبرنگاران و … از وحشی‌گری نظامیان صهیونیست در بیمارستان الشفاء ارائه می‌دهند، حاوی چیزهایی است که حتی به ذهن بشر هم نمی‌رسد؛ آن هم در روزگاری که جامعه جهانی مدعی دموکراسی و دفاع از حقوق بشر و فرهنگ و تمدن است.

کشتار، شکنجه، استفاده از غیرنظامیان به عنوان سپر انسانی، آزار و اذیت و قتل عام کودکان و در نهایت تجاوز به زنان باردار مقابل چشمان خانواده و همسران آنها جنایات فجیعی است که صهیونیست‌های وحشی در برابر چشم جهانیان انجام می‌دهند؛ بدون اینکه جامعه بین‌المللی اقدامی برای ایستادن در برابر این نازی‌های افسارگسیخته انجام دهد.

اشغالگران سگ‌های وحشی را به روی غیرنظامیان انداختند

یکی از زنان فلسطینی در شهر غزه که شاهد جنایات صهیونیست‌های فاشیست علیه غیرنظامیان در شهر غزه و مشخصا بیمارستان الشفاء و اطراف آن بود و با پای پیاده به همراه فرزندانش به سمت در شرح جنایات نیروهای دشمن می‌گوید: نظامیان دشمن سگ‌های وحشی را رها کردند تا به غیرنظامیان حمله کنند و مردان را کشتند و زنان را مجبور به فرار کردند.

وی ادامه داد: نیروهای ارتش دشمن با حمله به مناطق مجاور بیمارستان الشفاء مردان را کشتند و زنان را مجبور کردند به سمت جنوب غزه آواره شوند. ما نشسته بودیم و ناگهان دیدیم نظامیان دشمن با تانک وارد شدند و ما را از خانه‌ها بیرون کشیدند و سگ‌های وحشی خود را رها کردند تا به ما حمله کنند. آنها پدربزرگ همسرم و عمویم را مقابل چشمان ما کشتند.

این زن فلسطینی در ادامه روایت خود از جنایات اشغالگران گفت که خیابان‌های اطراف بیمارستان الشفاء مملو از اجساد قربانیانی است که توسط ارتش اسرائیل در حمله به اطراف بیمارستان کشته شده‌اند. من به همراه فرزندانم با پای پیاده مسافت بسیار طولانی را طی کردیم تا به جنوب نوار غزه برسیم.

در کلیپی که از این زن فلسطینی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده، نشانه‌های ترس و خستگی در صورت او کاملا روشن است و او درحالی که دختر شیرخوارش را در آغوش گرفته و دو فرزند کوچکش کنار او راه می‌رفتند بسیار وحشت زده بود.

سازمان ملل و جهان عرب کجاست؟

او می‌گوید جنایاتی که اشغالگران در بیمارستان الشفاء و اطراف آن انجام دادند غیرقابل تصور است و مردم غزه فکر می‌کنند مگر چه گناهی کرده‌اند که باید این مصیبت‌های فجیع به سرشان بیاید.

این زن بی‌دفاع فلسطینی در ادامه صحبت‌های خود گفت که بی‌تفاوتی جهان عرب و سازمان ملل به فجایعی که مردم فلسطین با آن مواجهند بسیار عجیب و وحشتناک است.

همچنین دیگر شاهدان عینی جنایات صهیونیست‌ها در بیمارستان الشفاء اعلام کردند که میزان جنایات و ویرانی‌هایی که صهیونیست‌ها در این بیمارستان و اطراف آن به جا گذاشته‌اند بی‌سابقه است و علاوه بر قتل عام صدها نفر در داخل مجتمع الشفاء و تجاوز به زنان بی‌دفاع و …، صهیونیست‌ها اغلب منازل اطراف این بیمارستان را به آتش کشیدند و غارت کردند. نیروهای اشغالگر از ماده ای بسیار قابل اشتعال استفاده می کنند که می تواند خانه ها را تنها در پنج دقیقه بسوزاند.

این شاهدان توضیح دادند که نیروهای اشغالگر از هیچ اقدام وحشیانه‌ای در بیمارستان الشفاء و محیط اطراف آن دریغ نکردند و این بیمارستان تبدیل به ویرانه شده است.

انتهای پیام

بانک صادرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا