خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«شورای اصلاح طلبان در مشهد لیست انتخاباتی نمی‌دهد»

صادق جوادی حصلر، رئیس شورای اصلاح طلبان خراسان رضوی اعلام کرد که این شورا در مشهد برای انتخابات مجلس لیستی ارائه نمی‌کند.

محمدصادق جوادی‌حصار در گفت‌وگو با ایسنا، با اعلام این خبر اظهار کرد: شورای اصلاح طلبان خراسان رضوی در نشست فوق العاده جمعه مورخ ۱۸ بهمن ۹۸  که برای تصمیم گیری درباره تقاضای جمعی از احزاب عضو مبنی بر معرفی نکردن لیست انتخاباتی از سوی این شورا در حوزه انتخابیه مشهد، کلات، احمد آباد و رضویه تشکیل شد بصورت اجماعی مصوب کرد به دلیل رد صلاحیت چهره‌های نام آشنا و رای‌آور اصلاح طلب در کشور و استان و غیر رقابتی شدن انتخابات در اکثر  شهرها و شهرستان‌ها در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه مشهد و کلات لیست انتخاباتی نمی دهد .

وی افزود: به همین دلیل هیچ حزب و گروهی نمی‌تواند برای ارائه لیست و حمایت احتمالی از کاندیداهای این دوره از عناوین «شورای اصلاح طلبان، ائتلاف اصلاح‌طلبان، جبهه اصلاحات و …» استفاده کند، بلکه باید فقط از عناوین حزبی خود در صورتی که تداعی کننده جبهه اصلاح طلبان نباشد، استفاده کنند .

رئیس شورای اصلاح‌طلبان خراسان رضوی همچنین خاطرنشان کرد: در شهرستان‌های استان خراسان رضوی سیاست قبلی و اعلام شده شورای اصلاح طلبان به قوت خود باقی  است که اگر اصلاح طلبان شهرستان بر سر کاندیدایی به اجماع رسیدند داوطلب مذکور توسط شورای استان به شورای عالی سیاست گذاری معرفی و مورد حمایت قرار می گیرد.

جوادی‌حصار در پاسخ به این سوال که آیا با این تصمیم‌گیری، شورای اصلاح‌طلبان تا پایان انتخابات تشکیل جلسه خواهد داد، اظهار کرد: جلسات شورا همچنان تشکیل خواهد شد و ما انتخابات را رصد می‌کنیم اما چون امکان رقابت نداریم در انتخابات فهرست نمی‌دهیم.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. ضمن سلام وعرض ارادت
    به استحضارعالی میرساند این بنده حقیر اهل تهران ومقیم خراسان رضوی ام شاعرسنتی ایثارگروجانبازبی جیره ام که نان بازویم را خداروشکرمیخورم راننده بیل مکانیکم اگر قابل بدانید علاقه مندم درخدمتتون باشم امیدوارم بتونم در راتای اهداف مقدستان درحدتوانم مفیدواقع بشم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا