خرید تور تابستان ایران بوم گردی

میثم نصیری: عشقشان کشید که از تیم ملی بیرونم کنند!

«میثم نصیری»، آزادکار وزن ۶۵ کیلوگرم ایران با انتقاد از کادر فنی تیم ملی، گفت: من هم تا حدی طاقت دارم این برخوردها را تحمل کنم. نه شغل دارم نه حریف تمرینی، اما آمدم قهرمان جام تختی شدم تا آسیایی بروم و کمی مشکلاتم حل شود اما عشقشان کشید که حقم را بخورند و بیرونم کنند.

به گزارش ایسنا، میثم نصیری آزادکار با تجربه تیم ملی ۱۸ دی ماه و در جریان برگزاری رقابت‌های جام تختی در کرمانشاه در مرحله نیمه نهایی موفق به شکست امیرحسین مقصودی شد. اما در کمال تعجب و پس از پایان این رقابت‌ها و با پیگیری کادر فنی تیم ملی، بار دیگر فیلم این مبارزه مورد بررسی قرار گرفت و نتیجه به سود مقصودی تغییر کرد. پس از این اتفاق کادر فنی تیم ملی بار دیگر خواستار مبارزه درون اردویی میان این دو کشتی‌گیر شد تا چهره ملی‌پوش ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیا مشخص شود اما میثم نصیری به نشان اعتراض به این تصمیم از انجام مبارزه خودداری و اردوی تیم ملی را ترک کرد.

میثم نصیری ضمن انتقاد شدید از غلامرضا محمدی سرمربی تیم ملی کشتی آزاد، در اینباره اظهار کرد: پس از اینکه در جام تختی بر خلاف انتظارشان به قهرمانی رسیدم با روح و روان من بازی کردند. ده روز از جام تختی گذشته بودکه اقدام به باز بینی فیلم مبارزه کردند و نتیجه را به سود مقصودی تغییر دادند. در اردو هم بی مهری‌هایشان شروع شد و توجهی به من نداشتند.

دارنده مدال طلای آسیا خاطرنشان کرد: شنبه به من گفتند می‌خواهیم بین مقصودی و تو با ۳ کیلوگرم ارفاق وزن مبارزه تمرینی بگذاریم، گفتم اگر تمرین باشد حرفی ندارم. البته حق این بود که اگر هم می‌خواستند این کار را انجام دهند تمرین را بین من و حاجی پور می انداختند که نفر دوم من در جام تختی شده بود. سپس دو روز بعد که قرار بود با مقصودی تمرین داشته باشم، دیدم داوران آمدند و می‌خواهند بین من و مقصودی مبارزه انتخابی بگذارند که من هم بخاطر حق خوری که در قبال من داشتند و قصدی که دنبال می‌کردند قبول نکردم.

ملی‌پوش ایران در المپیک ریو درباره چرایی این اقدام کادر فنی تیم ملی مدعی شد: متاسفانه چند سال است به این اتفاقات عادت کرده ام و همیشه برای من حرف و حدیث بوجود آوردند. به من چه ارتباطی دارد که داور اشتباهی داشته یا نه؟ به ۱۰ داور المپیکی فیلم مبارزه را فرستادم اما همه گفتند تصمیم داور درست بوده و حق با توست. در فوتبال هم بازبینی ویدئویی دارند اما نه چند روز بعد از مسابقه. حالا تو کشتی این را باب کردند تا حق من را خیلی راحت بخورند. نمی‌دانم چرا سرمربی تیم ملی سلیقه‌ای عمل می‌کند؟ باید از او بپرسید چرا این کار را انجام داده است.  قبلا اختلافاتی با من بر سر لیگ داشت که خودش می‌داند اما این دلیل نمی‌شود که اتفاقات گذشته باعث شود که یقه من را بگیرد و حقم ضایع شود. مطمئن باشید من سر وزن قانونی برای حضور در آسیایی می‌رسیدم و اگر نمی‌توانستم خودم کنار می‌رفتم.

نصیری افزود: من هم تا حدی طاقت دارم این برخوردها را تحمل کنم. نه شغل دارم نه حریف تمرینی داشتم اما آمدم قهرمان جام تختی شدم تا آسیایی بروم و کمی مشکلاتم حل شود اما عشقشان کشید که حقم را بخورند و بیرونم کنند. وقتی قانون نباشد همین می‌شود. فکر می‌کنند تیم ملی ارث پدرشان است که هرطور بخواهند با کشتی‌گیر تا کنند و کسی هم نباشد حرفی به آن‌ها بزند. من هیچوقت نخواستم بار اضافی برای کشتی باشم. مگر خودم از مسابقات جهانی ۲۰۱۸ کنار نکشیدم و نگفتم آماده نیستم بهتر است نروم؟ ما اعتقاداتی داریم و حاضر نیستیم تحت هر شرایطی باشیم چرا که معتقدیم باید جوابگوی اعمال خود باشیم. این همه بدبختی و زجر و دوری از خانواده را تحمل کردم اما در روز روشن خیلی راحت حقم را خوردند.

آزادکار وزن ۶۵ کیلوگرم ایران خاطرنشان کرد: دیگر با این کادر فنی دوست ندارم در تیم ملی باشم. شاید یکی دو سال دیگر در لیگ بگیرم و بعد هم بروم. آدم با این کارها دلسرد می‌شود و دیگر انگیزه‌ای برایش نمی‌ماند. وقتی دبیر آمد با هم صحبت کردیم و خیلی امیدوار شدم. آقای کاوه هم به زنجان آمده بود که با هم حرف زدیم. از دبیر و کاوه ناراحتی ندارم اما تا وقتی غلامرضا محمدی سرمربی تیم ملی باشد دیگر برنمی‌گردم. دیدید که سال گذشته هم چه بلایی سر جواد ابراهیمی و گودرزی آوردند؟ کاری کرده اند که کشتی‌گیرها چشم دیدن یکدیگر را ندارند.

او خطاب به سرمربی تیم ملی گفت: این بود تعهدی که بابت اجرای عدالت می‌دادید؟ یادت باشد من را با دل شکسته بیرون کردید و حقم را نادیده گرفتی اما یادت باشد ۳ یا ۴ ماه دیگر همین بلا را سر خودت می آورند، آنوقت یاد کاری که با من کردی می‌افتی.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا