خرید تور تابستان ایران بوم گردی

تجمع اعتراضی مقابل ساختمان موسسه مالی ملل

تعدادی از نیروهای سابق موسسه‌ی مالی اعتباری ملل که دو سال پیش از کار عزل شده بودند، امروز شنبه ۱۹ بهمن مقابل ساختمان موسسه مالی ملل واقع در خیابان شیراز پایین‌تر از اتوبان همت، تجمع کردند. این افراد به نمایندگی از دیگر نیروهای اخراج شده در این محل حضور پیدا کردند.

یک مرد معترض در این تجمع به انصاف نیوز گفت: «پول ما رو دو ساله خوردند نیروها رو عزل کردند و هیچ خبری هم نشده. قرار است با وام حقوق معوقه ما رو پرداخت کنند.»

یک زن معترض گفت: «به وزارت کار شکایت بردیم اما رسیدگی نشد‌. مدیر این موسسه، نمی‌گذارد من کارگر و کارمند درست زندگی کنیم. آنها -مسوولان موسسه مالی اعتباری ملل- گفتند برای اینکه حقوق خود را بگیرید باید تعهد سفید امضا کنید که ما قبول نکردیم چون معلوم نیست چه اتفاقی برای ما می‌افتاد.»

یک معترض زن دیگر می‌گوید: «۱۰۰۰ تا ۱۲۰۰ نفر از کارگران را اخراج کردند. بیایند پول ما را از برج‌هایی که موسسه وحدت ساخته بدهد‌. این موسسه زیر مجموعه موسسه مالی ملل است که هم پول کسانی که سرمایه‌گذاری کردند را نداده و هم تعدادی از کارمندان را تعدیل کرده و گفته نمی‌توانیم حقوق بدهیم.  حدود ۱۵ دقیقه پیش یکی از مدیران به میان ما آمد و یکی از معترضان را به نمایندگی از جمع به دفتر ریاست برای مذاکره و حل و فصل موضوع برد. اگر مساله حل نشود به کفن پوش مقابل همه شعبه‌ها اعتراض خواهیم کرد.»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا