خرید تور تابستان ایران بوم گردی

ممنوعیت شوخی درباره‌ی کرونا

دولت امارات متحده عربی طی یک دستورالعمل هر نوع مزاح و شوخی در خصوص شیوع ویروس کرونا (corona) را در درون این کشور ممنوع و جرم اعلام کرد.

به گزارش اعتمادآنلاین، رسانه های عربی گزارش دادند:دولت امارات متحده عربی هر نوع شایعه افکنی در شبکه های اجتماعی در مورد ویروس کرونا را جرم دانست و تأکید کرد عاملان این اقدام شدیداً مجازات خواهند شد.

بر مبنای قوانین امارات، این اشخاص علاوه بر ۶ ماه حبس تا ۱۳۶ هزار دلار هم جریمه می شوند.

از سوی دیگر روسیه برای جلوگیری از شیوع کرونا، روبوسی را در کشور ممنوع کرد؛ هیأت بهداشت دولتی روسیه در بیان نامه ای به مردم این کشور سفارش کرد از دست دادن ، روبوسی و در بغل گرفتن یکدیگر بپرهیزند و حتی الامکان در مکان های عمومی از ماسک استفاده کنند.

از مسکو همینطور خبر رسید احتمال ابتلای یکی از مسافران به ویروس کرونا (corona) سبب شد یک هواپیمای خطوط هوایی این کشور در نزدیک ترین فرودگاه فرود اضطراری کند.

به نوشته روزنامه میرور، پس از این که مسافران تردید کردند که فرد مذکور به این ویروس مبتلا است، خلبان شرایط فوق العاده ذکر کرد و در نخستین فرودگاه- که فرودگاه دوبلین ایرلند بود- به زمین نشست تا آمبولانس به همراه بهیارانی مجهز به ماسک و لباس مخصوص وارد هواپیما شوند و وی را با خود ببرند.

از شهر دالاس در آمریکا هم خبر رسید یک مسافر که با ماسک ضدشیمیایی، سوار هواپیمای شرکت امریکن ایرلاینز با شماره پرواز ۲۲۱۲ شده بود و حاضر نبود آنرا از صورت خویش بردارد، با دخالت نیروهای امنیتی پس از ۲ ساعت کش وقوس از هواپیما پایین برده شد.

کشور چین هم بعنوان کانون این بیماری تمامی مراسم عروسی و ختم را در کشور تعطیل و برگزاری آنرا ممنوع کرد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا