خرید تور تابستان ایران بوم گردی

ارزیابی یک مقام امنیتی از میزان مشارکت در انتخابات

ایسنا نوشت: یک مقام امنیتی و اطلاعاتی اظهار کرد: میانگین حضور مردم در انتخابات ۵۱ درصد بوده و امسال با توجه به نظرسنجی های صورت گرفته، حضور بین ۵۰ تا ۶۰ درصد را تاکنون داریم و امیدواریم با آغاز تبلیغات انتخاباتی این حضور افزایش پیدا کند.

یک مقام امنیتی اطلاعاتی پیش از ظهر امروز یکشنبه ۲۰ بهمن ماه در همایش تبیینی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در کرمان با بیان اینکه انتخابات موجب اقتدار نظام است، اظهار کرد: انتخابات امنیت ملی ما را تضمین کرده و تجلی اراده مردم در صحنه سیاسی و تحکیم ارتباط مردم و حاکمیت است.

وی با بیان اینکه هر رای که در انتخابات داده می شود رای به نظام اسلامی است، افزود: تحول با انتخابات محقق می شود.

این مقام امنیتی تصریح کرد: هدف دشمن زمین گیر کردن  نظام جمهوری اسلامی است که یکی از نمادهای پشتوانه و حمایت مردم از نظام، مشارکت در انتخابات است و حضور حداکثری مردم در این مقطع که محملی برای سنجش تاثیرگذاری تحریم و فشار اقتصادی است، بسیار مهم است.

وی بیان کرد: دشمن از ماه ها قبل تلاش خود را برای کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات آغاز کرده لذا حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش رو مشتی بر دهان دشمن است.

این مقام امنیتی اظهار کرد: میانگین حضور مردم در انتخابات ۵۱ درصد بوده و امسال با توجه به نظرسنجی های صورت گرفته، حضور بین ۵۰ تا ۶۰ درصد را تاکنون داریم و امیدواریم با آغاز تبلیغات انتخاباتی این حضور افزایش پیدا کند.

وی با تاکید بر اینکه باید همه دست اندرکاران انتخابات به گونه ای عمل کنند که در زمین جمهوری اسلامی باشیم و نباید آب به آسیاب دشمن بریزیم گفت: یکی از راهبردهای دشمن نفوذ در ستادهای انتخاباتی است و کاندیداها باید خیلی مراقب باشند و به هر ناشناسی اعتماد نکنند.

این مقام امنیتی اطلاعاتی خاطر نشان کرد: هر اتفاقی در حوزه ستاد انتخاباتی بیفتد، دستگاه های اطلاعاتی نامزدها را می شناسند و باید کاندیداها مسوولان ستاد و همکارانشان را توجیه بکنند.

سردار”عبدالرضا ناظری” فرمانده انتظامی استان کرمان نیز در این همایش اظهار کرد: باید همه ما و به ویژه نامزدهای انتخابات، زمینه ای برای ارتقاء سطح امنیت و آرامشی که همه ما، خانواده و طرفداران می خواهند در سایه آن زندگی بکنند، فراهم کنیم.

وی با اشاره به توطئه های مختلف دشمنان علیه نظام اسلامی از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون افزود: هرچه دشمنان تمهیداتی را برای عدم حضور مردم در پای صندوق های رای داشتند، به برکت انسجام ایجاد شده بعد از شهادت سپهبد سلیمانی، نقش بر آب می شود.

ناظری با اشاره به اهمیت توجه به جوانان، توصیه هایی را خطاب به نامزدهای انتخاباتی برای پیشگیری از مسائل امنیتی بیان کرد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. خدا رو شکر مسئولان امنیتی ما انقدر اشراف دارن که از الان می دونن چقد رای در صندوقها خواهد بود !
    و خدا رو شکر که صندوق شیء متحرک نیست که با موشک اشتباه گرفته بشه !

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا