خرید تور تابستان ایران بوم گردی

واکنش نظام پزشکی به محکومیت سه پزشک با شکایت تبریزیان

سازمان نظام پزشکی مشهد در واکنش به انتشار خبری مبنی بر حکم شلاق برای سه پزشک که به شکایت عباس تبریزیان دادگاهی شدند، اطلاعیه‌ای صادر کرد.

به گزارش ایسنا و بنابر اعلام روابط عمومی سازمان نظام پزشکی، ظهر امروز نظام پزشکی مشهد با صدور اطلاعیه‌ای به آنچه در فضای مجازی در خصوص شکایت عباس تبریزیان از سه پزشک مطرح شده بود، واکنش نشان داد.

در متن اطلاعیه نظام پزشکی مشهد آمده است:« با توجه به انتشار رای محکومیت سه نفر از همکاران محترم پزشک بدنبال شکایت عباس تبریزیان مبنی بر توهین در فضای مجازی لازم می‌داند موارد ذیل را جهت تشحیذ اذهان عمومی به آگاهی برسانیم:

۱- نظام پزشکی مشهد پس از اطلاع و تشکیل پرونده در دادگاه برای هر سه همکار پزشک وکیل استخدام نموده و در تمام مراحل پرونده دفاع و حمایت‌های لازم را بعمل آورده است.

۲- رای مذکور تعلیقی بوده و هنوز قطعی نیست و پرونده در دادگاه تجدید نظر استان جاری و در حال رسیدگی است، لذا انتشار حکم دادگاه بدوی از سوی هر شخصی امری غیر قانونی و قابل پی‌گیری است.
با این وجود با توجه به وجود بعضی از ایرادات و رضایت شاکی در مرحله تجدید نظر، شایسته است این پرونده مسیر قانونی خود را در فضایی آرام طی نماید.

۳- ضمن تشکر از حساسیت وحمایت یکایک اعضای محترم سازمان، از جامعه فهیم و فخیم پزشکی انتظار دارد ضمن کنترل احساسات در نقد رفتار و عملکرد افراد مداخله‌گر در امور پزشکی رویه آگاهی بخشی علمی و پیگیری جدی از مجاری قانونی را با استدلالات علمی و حقوقی دنبال نماید.»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا