خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«فیلم «روز صفر» کنایه به سپاه است»

مدیرمسوول «عصر ایران» در توییتر نوشت:

‏درباره فیلم ‎روز صفر

همانطور که انتظار می‌رفت فیلم با مشاوره ‎#مرتضی_اصفهانی_قبه در راستای تفکرات و اعتقادات وی ساخته شده است، فیلم ‎#سعید_ملکان به طرز عجیبی کنایه به سپاه است، نمونه خیلی بارزش تصویر ابتدایی فیلم است که به طرز جالبی شبیه آرم استیشن ‎#موسسه_اوج است!

روز صفرروز صفر

‏در سکانس ابتدایی فیلم که شبیه آرم موسسه اوج ساخته شده، تلویزیون که‌نماد رسانه است دیده می شود که عملا نشان می دهد منظور سازندگان فیلم چیست!! تلویزیون ها بمبگذاری می شود و‌ به سراسر کشور ارسال می شود!!

‏در این فیلم کپی شده از فیلم های ابرقهرمانی هالیوودی، هیچ کاه اسمی از نظام نمی آید و‌ القا میکند برای قهرمان فقط مردم مهم هستند نه نظام و مقام و‌ مسئول! و در صحنه ای عملا نماینده نظام را از اتاق بیرون می اندازد! و‌کنایه به مسولین کشور است که کارشان سواستفاده(مصاحبه مسئول)است!

‏در هیچ جای فیلم قهرمان فیلم عملی دینی و‌ عقیدتی انجام نمی دهد مثل نماز و غیره و امور دینی را فقط ضد قهرمان یا همان ریگی انجام می دهد. اسم از خدا، پیامبر، قرآن و نماز فقط و‌ فقط در اعمال ریگی تروریست نمایش داده می شود!

این انتقاد به فیلم قبلی ‎#مرتضی_اصفهانی_قبه (شبی‌‌ که ماه کامل شد) وارد شد که چرا اینقدر اعتقادات و سواستفاده تروریست های گروهک ‎#جندالله از قرآن و‌ پیامبر اکرم پر رنگ شده است

‏فیلم به طرز بی خودی نریشن داشت و قهرمان فیلم مانند فیلم‌های جاسوسی هالیوودی صدایش را ضبط می‌ کرد که این نماد گزارش دادن به مردم بود نه مقام بالاتر!

در کل، این فیلم نیز مانند فیلم های قبلی ‎#مرتضی_اصفهانی_قبه سرشار از کنایه به نهادهای دیگر نظام به غیر از نهاد متبوع ایشان(مرتضی اصفهانی) است!

‏کاملا قابل پیش بینی است که در جشنواره فیلم فجر کلی جایزه به فیلم ‎#روز_صفر اختصاص داده خواهد شد!

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. والا تا اونجا که ما میدونیم جشنواره فجر متعلق به قول شما نظام است و دقیقا به همین دلایل عوامل فیلم در روز اختتامیه حضور نداشتند اما فردایش در زمان اهدای جوایز نگاه ملی و مردمی حضور داشتند.

    ایمان و اعتقاد سربازان گمنام امام زمان اثبات شده بوده و هست و نیازی به به تصویر کشیدن شدن نداشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا