خرید تور تابستان ایران بوم گردی

نامه‌ای به رییس مجلس آینده!

سیدمجید حسینی مشاور سابق شهردار تهران، محمدباقر قالیباف، که هر دو کاندیدای مجلس و در یک تیم انتخاباتی هستند، نامه‌ی سرگشاده ای خطاب به او نوشته که به نقل از سایت عصراسلام در پی می‌آید:

«با احترام فراوان، من با اين ايده شما مخالفم!

‏مديران كشور، به با عرضه و بی‌عرضه تقسيم نشده‌اند؛ آنها به فاسد و سالم تقسيم شده اند. باور كنيد مشكل اين كشور عرضه و تخصص نيست؛ آقايان زنگنه و نعمت زاده با سی سال وزارت و رياست، بی‌عرضه نيستند؛ مشكل ‎فساد يا سرمايه محوريست نه عرضه؛ گاهی فاسدها وقتی با عرضه‌ترند خطرناک‌ترند.

‏ شما می‌فرماييد مشكل كشور كارآمدی و مديريت است؛ يعنی ماشين مسير درستی می‌رود فقط بايد راننده اش عوض شود‌. همه اين سياست‌ها (خصوصی سازی، گران كردن، يارانه‌زدايی و…) درستند فقط ‎روحانی و ‎لاريجانی غلطند و ناكارآمد،
من می‌گويم: اين ماشين به سمت دره می‌رود:

‏ با اين سياست‌ها راننده را قوی می کنید تندتر می‌رود. يک سال از رياست شما بر مجلس بگذرد، تداوم وضع موجود، ديگر مردم را بيچاره می‌كند. دلسوزانه از شما خواهش می‌كنم به جای دفاع از كارآمدی برای ‎عدالت و ضديت با ‎تبعيض بجنگيد؛ كمر مردم زير گرانی بنزين شكست، اين سياست ها غلط است!

‏تحليل و ارزيابی‌ها تا الان نشان ميدهد، شما برنده ايد؛ من پس از سالها كار اجرايی تحت نظر شما؛ از كشتی برنده پياده شده‌ام. اين كشتی تايتانيک است برای مردم؛ و روز جزا نمی‌توانيم جواب اينهمه بازندگی و بدبختی مردم و برندگی اغنيا را بدهيم؛ كه فرمود: من ‎ظلم عبادالله كان الله عليه.

‏ من برای اينكه كنار روح‌های سركش جوانانی كه تمام جانشان عدالت است باشم، از ‎مشهد به حوزه انتخابيه ‎تهران آمدم ومجبورم در اين لحظه گذشته و كارهای خودم را نقد كنم تا با مردم صادق باشم: كاش شما هم جای مسير توسعه كنار عدالتخواهان بوديد.

دوستدار شما
سید مجید حسینی»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا