خرید تور تابستان ایران بوم گردی

فرمانده ارتش: هر رأی به منزله تیری برای ناکامی دشمن است

امیر موسوی، فرمانده کل ارتش گفت: هر رأی به منزله یک تیر برای ناکامی و ناامیدی دشمن و به منزله یک نهال برای آبادانی و پیشرفت ایران اسلامی است، مردم بصیر و موقعیت‌شناس و دشمن‌شناس به آن حد از بلوغ سیاسی و اجتماعی رسیده‌اند که به تاثیرات منطقه‌ای و بین‌المللی شرکت در انتخابات واقف باشند.

به گزارش ایسنا فرمانده‌کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، روز سه‌شنبه در سخنرانی مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن کرج ضمن اشاره به شکوه حضور مردم سربلند ایران اسلامی، گفت: مصادف شدن ۲۲ بهمن و اربعین سردار قاسم سلیمانی را به فال نیک می‌گیریم.

به گزارش ایسنا، وی ضمن تشکر از مردم برای حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن علی‌رغم در نظر گرفتن شرایط آب و هوایی، گفت: این اتحاد انسجام مشت محکم دیگری در دهان یاوه‌گویان و دشمنان جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با  بیان اینکه ۴۰ روز از داغ حق‌طلبان و همه مبارزان مقابل رژیم نحس و نجس صهیونیستی، می‌گذرد، افزود: عروج خونین سرباز ولایت از یاد ملت‌های انقلابی پاک نخواهد شد، تروریست‌های آمریکایی ضربه عین‌السد را فقط یک سیلی تلقی کنند.

وی با بیان اینکه دشمن از تأخیر اقدام جمهوری اسلامی ایران برای انتقام سخت خوشحال نباشد، افزود: هرچه دست را برای زدن سیلی بعدی بالاتر ببریم ضربه محکم‌تری را به دشمن خواهیم زد.

موسوی با اشاره به اینکه خون شهیدان سیل خروشانی است که باطل را با خود خواهد برد و حق و حقیقت را جایگزین خواهد کرد، ادامه داد: مردم بصیر، شجاع، آزاده و سخت کوش البرز همواره به پیروی از ولایت و وفاداری به آرمان‌ها انقلاب ممتاز بودند و در خط حمایت و دفاع از نظام کشور و انقلاب حضور تأثیرگذار داشتند.

وی در ادامه به پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: وقوع انقلاب اسلامی ایران در سال ۵۷ از نظر ماهیت، ابعاد، شرایط زمانی و مکانی و اهداف دارای اهمیت فوق العاده‌ای است، این انقلاب در شرایطی به وقوع پیوسته است که جهان آن روز بین دو ابر قدرت شرق و غرب تقسیم شده و کاملا زیر سلطه آنها قرار داشت و همه مقدرات آن از جانب آن دو ابرقدرت طراحی می‌شد، به همین دلیل وقوع یک انقلاب عظیم سیاسی و اجتماعی بر پایه آموزه‌های دینی مهم‌ترین منطقه استراتژیک جهان غیرقابل پیش‌بینی و غیرقابل باور بود.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه انقلاب اسلامی در عصر حاکمیت و جاهلیت مدرن به وقوع پیوست، گفت: این انقلاب اندیشه‌های غیرالهی را به چالش کشید و با ارائه مواردی با تکیه بر اندیشه ناب اسلامی یک نظام مستقل و قدرتمند را در ایران مستقر کرد.

موسوی افزود: رژیم دست نشانده پهلوی که عامل دست سپرده نظام سلطه و مجری برنامه‌های آن‌ها در منطقه بود فرروریخت و مردم انقلابی ایران با اتکا بر نظام ولایی ضمن استقرار حکومت دینی بعد از هزار و ۴۰۰ سال موفق به کسب استقلال همه جانبه، مشروعیت و اقتدار مثال زدنی شدند.

وی با بیان اینکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی صاحب پیشرفت‌های بزرگی در حوزه هسته‌ای، نانو، دانش پزشکی، هوافضا، صنایع دفاعی و سلول‌های بنیادی شده‌ایم، گفت: این دستاوردهای بومی و مستقل، ایران را در جایگاه ۱۰ کشور اول جهان قرار داده است.

این مسئول در ادامه با تاکید براینکه باهمه پیشرفت‌های حاصل شده هنوز تمام اهداف انقلاب اسلامی محقق نشده و راه درازی در پیش داریم، گفت: ملت ایران در همه عرصه‌ها به نظام اسلامی پایبند هستند و در مراسماتی از جمله تشییع پیکر شهید حاج قاسم سلیمانی و در راهپیمایی این روز عزیز نشان دادند که مصمم‌تر از هر زمان دیگری به آرمان‌های انقلاب وفا دارند و عزم آن دارند که با سرکوبی نظام سلطه به سرکردگی آمریکای جنایتکار پرچم این نظام الهی را به دست صاحب اصلی آن برسانند و در راه پیشرفت کشور گام بردارند.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در ادامه با اشاره به اینکه در مقطع کنونی در سایه مقاومت و پایداری آگاهانه مردم پرتوهای روشن انقلاب اسلامی در جهان تابیدن گرفته و عمر راهبردی نظام و کرانه‌های جبهه مقاومت تا قلب دشمنان پیشرفته است، گفت: انقلاب اسلامی ادامه حیات مستکبران منطقه را با خطر قطعی مواجهه کرده است، بحران‌زدگان و جنایتکاران رسوایی که ترور شهید سلیمانی و ابومهدی مهندس را به دست خود برای جهان برملا کردند برای فرار از مجازات توهمات احمقانه خود را با عنوان معامله قرن آشکار کرده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه طرح شکست‌خورده معامله قرن در واقع تبانی تروریست‌های تبهکار قرن برای نابودی حقوق فلسطین و سیطره بر منطقه است، گفت:به برکت الهام بخشی انقلاب اسلامی و شکل گیری جبهه مبارک مقاومت هیچ‌کس موفق به نابودی آرمان فلسطین نخواهد شد، آرمان فلسطین زنده است و خیانت‌کاران را به گور خواهد سپرد.

فرمانده کل ارتش در ادامه با بیان اینکه اقتضا می‌کند در شرایط کنونی جوانان با شناخت دقیق دشمنان و ترفندهای آنان برای ارتقای کارآمدی نظام تلاش کنند تا دشمنان خیال‌های خام خود را به گور ببرند، گفت: برطرف کردن مشکلات داخلی از طریق وحدت، بصیرت، ولایتمداری و کوشش همگ انی حتما امکان‌پذیر است.

وی با بیان اینکه یکی از عرصه‌های بسیار مهم و تعیین‌کننده و وحدت‌آفرین، عرصه حضور در انتخابات است، گفت: هر رأی به منزله یک تیر برای ناکامی و ناامیدی دشمن و به منزله یک نهال برای آبادانی و پیشرفت ایران اسلامی است، مردم بصیر و موقعیت‌شناس و دشمن‌شناس به آن حد از بلوغ سیاسی و اجتماعی رسیده‌اند که به تاثیرات منطقه‌ای و بین‌المللی شرکت در انتخابات واقف باشند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. باز التماس رای شروع شد. چرا عملکرد مسئولان طوری نیست که نیاز به خواهش برای رای دادن نباشه ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا