خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«همه پیشرفت‌های کشور مرهون اسلام است، نه برجام»

مسوول نمایندگی ولی فقیه در نیروی هوافضای سپاه گفت: همه پیشرفت های کشور مرهون اسلام است و نه برجام. لذا باید تربیت اسلامی را مد نظر داشته باشیم. عزت از آن خدا است و اروپایی ها به کسی عزت نمی دهند و آنها ذلت را می دهند

به گزارش ایسنا حجت الاسلام والمسلمین” علی رضایی” پیش از ظهر امروز ۲۲ بهمن در آیین اربعین شهدای مقاومت و در جمع راهپیمایان شهرستان جیرفت با گرامیداشت یاد و خاطره امام و شهدا گفت:چهل و یکمین بهار پیروزی انقلاب اسلامی امسال با اربعین شهادت سپهبد شهیدحاج قاسم سلیمانی مصادف است و سوال این است کدام یک  از ما می دانست قهرمان قهرمانان و یکته تاز میدان مبارزه با داعش، آمریکا و اسرائیل امسال در پیشاپیش راهپیمایی مردم  کرمان حضور ندارد.

وی با تقدیر از رشادت های سردار سلیمانی در مبارزه بی وقفه و چهل ساله با استکبار جهانی و دفاع از مظلومان جهان اظهار کرد: سال گذشته سپیهد شهید در در صف جلوی راهپیمایی مردم کرمان حضو داشت و تلویزیون چند مراسم را  از جمله تهران، مشهد ،حرم مطهر فاطمه معصوم و استان بعدی کرمان را پخش کرد که بخاطر حضور حاج قاسم سلیمانی در کنار مردم بود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در هوافضای سپاه پاسدران انقلاب اسلامی با بیان این مطلب حاج قاسم سلیمانی نماینده پر قدرت و با عظمت جمهوری اسلامی در مبارزه با استبکار جهانی و صهیونیست مباررزه می کرد افزود: سپیهد شهید سلیمانی به ظاهر در جمع ما نیست، اما بدانید در هر جا برای کشور تجمع و راهپیمایی است عکس، تمثال، راه و تفکرش این شهید بزرگوار حضور دارد.

رضایی قیام عاشورا را نمونه ای از الگوی مقاومت و مبارزه در برخورد با زیاده خواهان و دفاع از اسلام دانست و گفت: چرا وقتی نام امام حسین (ع) و فرزندان برومندش را می بریم به چه جرات و سندی نام یاران امام را در کنارش قرار می دهیم به این دلیل که اصحابش ولایتمدار بودند و جان دادند و امام زمانشان را تنها نگذاشتند.

وی با این توضیح که ملت ایران اسلامی انسان های بزرگی هستند که از کربلا درس گرفتند، بیان کرد: این ملت یاران امام روح الله هستند، علی رغم این که ۴۱  سال از انقلاب می گذرد اما همچنان پرچم پرافتخار جمهوری اسلامی بر تارک می درخشد و انقلاب را پیش می برد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با یادآوری  این مطلب  آمریکاییی‌ها گفتند ملت ایران  سال بعد نمی توانند پیروزی انقلاب را  جشن  بگیرند، افزود: ان شالله سال های سال پیروزی انقلاب را جشن می گیریم و همراه با جشن گرفتن پیروزی انقلابمان نابودی اسرائیل و آمریکا را جشن خواهیم گرفت.

وی اظهار کرد: انقلاب ما نشات گرفته از کربلا و عاشورا است. عاشورا یک پیام عام دارد بنام ـهیهات من الذله». انقلاب اسلامی به کرم خدا و با رهبری‌های پیامبرگونه رهبر معظم انقلاب با همین بزرگی و وفاداری مردم ادامه خواهد داشت.

رضایی خطاب به راهپیمایان ۲۲ بهمن با اشاره به عوامل مهم در پیروزی انقلاب اسلامی گفت: امام راحل در ۴۲ سال قبل وقتی انقلابش به پیروزی رسید ۱۵ سال قبل از آن وقتی می خواست انقلاب را شروع کند  می گویند «علمای اسلام به داد  اسلام برسید» که نشان دهنده این است که اسلام زیر بنای انقلاب است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه تبیین عوامل موثر در پیروزی انقلاب اسلامی افزود: مردم دومین عامل پیروزی انقلاب هستند که ۴۲ سال پای انقلاب ایستادند و تمام نقشه های دشمن را با توسل به خدا نقش بر آب کردند. در جمهوری اسلامی نقش مردم موثر است زیرا در انقلاب و مجلس شریک و دخیل هستند و در استقرار نظام مردم شراکت دارند. شاید بعضی وقت ها در تشخیص درست عمل نکنند اما مردم  اگر متوجه بشوند اشتباه کردند، جبران خواهند کرد و تا زمانی مردم هستند نظام محکم است. ببینید این چند روز چه اتفاقی افتاد مگر بیگانگان نگفتند مردم در انتخابات و راهپیمایی شرکت نمی کنند اما حاج قاسم به شهادت رسید و این موج ایجاد شد.

وی با ابراز خرسندی از همدردی و همراهی مردم در آیین تشییع و استقبال از پیکر مطهر سردار سلیمانی تصریح کرد: وقتی حاج قاسم به شهادت رسید مردم خیال کردند عضوی از خانواده خودشان از دست دادند و بعضی از استان ها در سه نوبت به میدان آمدند و پیکر شهید در تهران، مشهد، قم و اهواز قیامت به پا کرد. بله اربا اربا ی بدن حاج قاسم قیامت به پا کرد. ایشان تربیت شده مکتب امام و اسلام است .

رضایی با بیان بخشی از دستاوردهای موشکی نظام مقدس جمهوری اسلامی افزود: در توسعه موشکی، پهباد و جنگنده های جنگی در اوج هستیم و وقتی پایگاه عین الاسد را زدیم و هیبت آنها را شکستیم هیچ غلطی نکردند و این عزت انقلاب است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه سخنانش  تصریح کرد: ما درانقلاب دستاورد های زیادی داریم، کسب افتخارات پی در پی در مرکز رویان و هسته ای نمونه ای از این توانمندیهای افتخار آمیز هستند.

وی شهید سلیمانی را نمونه از تربیت یافتگان مکتب اسلام را به عنوان دستاورد بازر انقلاب اسلامی دانست و خاطر نشان کرد: تریبت انسان های مکتب اسلام مثل حاج قاسم سلیمانی، شهید طیاری و شهید بینا جز دستاورهای انقلاب هستند. تربیت انسان ها در مدار انقلاب هنر اسلام و امام بود و مردم در تشییع حاج قاسم نشان دادند همواره با انقلاب خواهند ماند و دشمنان بدانند زنده بودن حاج قاسم شاید کمتر برایشان ضرر داشت .

مسئول نمایندگی ولی فقیه در هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، رهبری نظام  را از دیگر عوامل موثر در پیروزی انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: در کناراسلام و انقلاب مدیریت هم مهم است. ۴۲ سال این مدیریت ادامه دارد و رهبر انقلاب  فرمودند«این انقلاب بدون نام امام هیچ جا شناخته نیست».

وی وجود رهبر معظم انقلاب را یک موهبت الهی دانست و گفت: بعد از امام راحل، رهبری همچنان میدان داری انقلاب را انجام می دهند و پیروزی در همه بخش ها را یکی پس از دیگری می بینیم و نام  ایران همواره بلند آوازه است.

رضایی با ابراز تاس  از خیانت های رژیم پهلوی افزود: متاسفانه سوخت هواپیماهای اسرائیل را برای بمباران فلسطینیان، شاه ایران تامین می کرد و در شهادت مظلومان اسرائیل کمک حال اسرائیل بود اما بعد از پیروزی انقلاب حضرت امام راحل در حمایت از آنها روز قدس را اعلام کردندکه مسلمانان در سراسر جهان در این روز برای حمایت از ملت فلسطین به میدان می آیند.

وی با طرح این سوال آیا نسبت به آرمانهای انقلاب و ارزش ها همه توجه دارند؟ ادامه داد: متاسفانه اینجا باید بگوییم خیر. علی رغم حضور مردم در همه صحنه ها  بعضی از خواص عوامل نفوذ بیگانه بودند و بعضا مجری توطئه های دشمن بودند و از دولت اصلاحات، موسوی و بازرگان گرفته تا کنون! بعضی ها مسیری را طی می کنند که مورد تایید رهبری نیست.

این مقام مسئول با تمجید از جایگاه رهبر فرزانه انقلاب در قلب آزادیخواهان و ملت ایران اسلامی اظهار کرد:ما در مملکت یک آقا داریم و آن هم مقام معظم رهبری است. بقیه باید پشت سر آقا حرکت کنند چرا بعضی ها فاصله دارند و آنچه را که آقا می فرمایند عمل نمی کنند؟ آقا می فرمایند مذاکره با آمریکا نتیجه ای ندارد اما راه را باز گذاشت و چندین شرط را بیان کردند که متاسفانه به آنها عمل نشد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بخش دیگری از سخنانش با تکرار این جمله که عزیزی حاج قاسم بخاطر بیعت با ولایت بوده و هست گفت: اگر از ولایت تبعیت داشته باشیم عزیز می شویم.

رضایی با تاکید بر این این امر که مگر آقا نگفتند اگر برجام را پاره کنند ما نیز آن را آتش می زنیم، گفت:چرا  به این سخنان و فرمایشات رهبری عمل نمی کنند.

وی یکی دیگر از فرمایشات و تاکیدات رهبری را انتقام سخت در شهادت حاج قاسم عنوان کرد و گفت: آقا گفتند انتقام سخت در انتظار عاملان به شهادت رساندن سپهد شهید است، چرا در داخل کشور برخی به آمریکایی ها نامه نوشتند.

این مقام مسئول در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اقتدار موشکی جمهوری اسلامی را غرور ملی دانست و افزود: با موشک های جمهوری اسلامی، پهباد آمریکایی ها را سرنگون کردیم. سربازان امام زمان در هوا و فضای سپاه پهباد بدون سرنشین را ساقط کردند که ترامپ گفت از سپاه تشکر می کنم که پهباد بدون سرنشین را زدند. این نشان دهنده احساس عجز و ناتوانی دشمن در برابر ملت ایران است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همه پیشرفت ها و اقتدار کشور را از برکت عزت اسلام، اهل بیت و مکتب قرآن دانست و افزود: همه پیشرفت های کشور مرهون اسلام است و نه برجام. لذا باید تربیت اسلامی را مد نظر داشته باشیم. عزت از آن خدا است و اروپایی ها به کسی عزت نمی دهند و آنها ذلت را می دهند.

وی پیروزی و موفقیت انقلاب و نظام را در همه عرصه ها نوید داد و اظهار کرد: ما مطمئن هستیم موفق می شویم و دشمن خودش را عقب می کشد به شرطی ما دیپلماسی انقلابی داشته باشیم.

رضایی با بیان سیره زندگی پیامبراسلام به عنوان الگویی ماندگار برای همگان خاطر نشان کرد: پیامبراسلام همیشه در برابر مشکلات ایستادگی کردند و نمونه اش این است که چندین سال در شعب ابی طالب رنج تحریم اقتصادی را تحمل کردند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بخش دیگری از سخنانش خطاب به راهپیمایان ۲۲ بهمن با اشاره به آیاتی از قرآن اظهار کرد: پیامبر در برابر مشکلات ایستادگی کردند و اگر همراهان پیامبر هم ایستاده بودند درب منزل فاطمه زهرا (س)سوخته نمی شد.

وی با یادآوری برخی کج رویها در برابر ایستادگی حضرت امام در بدو انقلاب تا کنون، گفت:بعضی از عمامه بسرها کنار امام نایستادند که نابود، سرنگون و افتضاح شدند و بعضی ها در کنار رهبری نیستند و توصیه می کنم قدر نوکری مردم و خدمت را بدانید که عزیز می شوید. حاج قاسم شبانه روزش را گذاشت تا مردم آرامش داشته باشند. ۴۰ سال لباس رزم برای خدمت به مردم و جهان اسلام پوشید و در همان لباس هم به شهادت رسید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا