خرید تور تابستان ایران بوم گردی

نتایج کامل هفته بیست و هفتم لیگ برتر ایران (+جدول) | دنیا به کام یحیی؛ با فتح دربی و هدیه‌ی دوباره ملوان، صدر قرمز شد

هفته 27 لیگ برتر با برگزاری 8 بازی به پایان رسید که پرسپولیس پس از هفته‌ها دوباره صدرنشین شد؛ مروری داریم بر نتایج کامل هفته بیست و هفتم لیگ برتر ایران

به گزارش انصاف ورزشی، بیست و هفتمین هفته از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران با برگزاری 8 دیدار در دو روز به پایان رسید که با توقف سپاهان برابر ملوان و فتح دربی توسط پرسپولیس، همه چیز به نفع شاگردان یحیی گل محمدی به پایان رسید تا حالا فرمان قهرمانی در دست سرخ‌های پایتخت باشد.

مهمترین دیدار این هفته بدون شک دربی شماره 100 پایتخت بود که با برتری اقتصادی و یک گله پرسپولیس به پایان رسید تا این تیم ضمن رسیدن به تعداد بردهای استقلال در دربی پس از سال‌ها، پس از هفته‌ها به صدر برسد و همه چیز را برای قهرمانی آماده ببیند.

با این نتیجه بار دیگر ضعف استقلال در امتیازگیری از رقبای مستقیم در این فصل لیگ برتر آشکار شد تا شاگردان ساپینتو که در جدال برابر تیم‌های میانه و پایین جدول باصلابت‌ترین تیم لیگ هستند، در برابر یک رقیب مستقیم دیگر بازهم باخت را تجربه کنند.

اما سپاهان اصفهان که فرمول امتیازگیری بالعکس استقلال دارد و کاملا رابین هودی عمل کرده و امتیازهای مهم را برابر تیم‌های میانه و پایین جدول از دست می‌دهد، در اصفهان با گل دقایق پایانی ملوان برابر این تیم متوقف شد تا بدجایی اختیار تعیین قهرمان فصل را به پرسپولیس واگذار کند.

بدین ترتیب تیمی که برابر استقلال 6 امتیاز و برابر پرسپولیس و گلگهر 4 امتیاز را در این فصل بدست آورده است، برابر ملوان تنها 2 امتیاز کسب کند و 4 امتیاز مهم را به تیم 12 جدول واگذار کند.

نکته جالب آنکه ملوان بار دیگر و شبیه به آنچه 21 سال پیش اتفاق افتاد، در حال اهدا کردن جام به پرسپولیس است؛ ملوان در دوره نخست لیگ برتر در هفته آخر و در حالی که استقلال پورحیدری تنها به 1 امتیاز برای قهرمانی نیاز داشت این تیم را برد تا پرسپولیس قهرمان شود و امروز نیز با متوقف کردن سپاهان سایه‌ی یحیی را بر روی جام انداخت.

نتایج کامل هفته بیست و هفتم لیگ برتر ایران (+جدول) | دنیا به کام یحیی؛ با فتح دربی و هدیه‌ی دوباره ملوان، صدر قرمز شد
نتایج کامل هفته بیست و هفتم لیگ برتر ایران (+جدول) | دنیا به کام یحیی؛ با فتح دربی و هدیه‌ی دوباره ملوان، صدر قرمز شد

در پایین جدول اما شکست نفت مسجد سلیمان در دربی خوزستان برابر فولاد آخرین شانس‌های این تیم برای بقا را هم از بین برد و باید نفت شهر اولین‌ها را اولین سقوط کننده بدانیم و همچنین پیروزی نفت آبادان برابر نساجی و شکست مس کرمان برابر مس رفسنجان در دربی کرمان نیز، مس کرمان 21 امتیازی و نفت آبادان 20 امتیازی را در کورسی شدید برای بقا در لیگ قرار داد.

حالا مروری خواهیم داشت بر نتایج کامل هفته بیست و هفتم لیگ برتر ایران و سپس نگاهی خواهیم انداخت به جدول رده‌بندی لیگ برتر خلیج فارس در پایان هفته 27

نتایج کامل هفته بیست و هفتم لیگ برتر ایران

پرسپولیس تهران 1 _ استقلال تهران 0

هوادار تهران 1 _ گلگهر سیرجان 1

صنعت نفت آبادان 4 _ نساجی مازندران 0

تراکتور تبریز 1 _ پیکان تهران 0

آلومینیوم اراک 0 _ ذوب آهن اصفهان 0

سپاهان اصفهان 1 _ ملوان بندرانزلی 1

فولاد خوزستان 1 _ نفت مسجدسلیمان 0

مس رفسنجان 1 _ مس کرمان 0

نتایج کامل هفته بیست و هفتم لیگ برتر ایران (+جدول) | دنیا به کام یحیی؛ با فتح دربی و هدیه‌ی دوباره ملوان، صدر قرمز شد
(جدول رده بندی لیگ برتر ایران در پایان هفته 27)
نتایج کامل هفته بیست و هفتم لیگ برتر ایران

هفته آینده لیگ برتر ایران روزهای جمعه و شنبه 15 و 16 اردیبهشت ماه 1402 برگزار خواهد شد و در این بین نیز بازی‌های جام حذفی پیگیری خواهد شد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. بعنوان به استقلالی باید به مییولین و بازکنهای تیمم بگم تنها عامل باخت ما حاشیه ها و داستانهایی ست که خودتون درست میکنید نه دیگران.اصلا انگار این تیم حاشیه سازی رو دوست داره.اوون از برنانه استرا که یکی دوماه هر کدوماتون هر جا میرسیدید شکایت میکردید.آقا عامل حذف ما خودمون بودیم نه کسی یا کسانی دیگه چرا از دیگران طلبکار میشدیم.این یه مشکل داخلی بود که فقط خودمون واسه خودمون درست کردیم.مسیله بعد بازی دربی بود.در نهایت احترام به تیم محبوبم باید قبول کنیم مث همیشه نبودیم.باید یکبار هم شده واقعیت رو بپذیریم و بدنبال بهانه نباشیم.آخه بهانه جویی چه دردی رو دوا نیکنه.یه بار به داور میپرین.یه بار به شادی گل طرف.یه بار به هوادار و یکبار هم به سازمان لیگ.بهتر نیست بجای این کارا بدنبال مشکل و حل اوون باشیم.من دیشب از شخصیت امیری لذت بردم.کروم بازیکن ما اینطور با احترام از تیم رقیب حرف میزنه.همش با عقده و کینه و….
    ما شاید خوب بازی کنیم ولی باید قبول کنیم هنوز شخصیت قهرمانی پیدا نکردیم و…
    به امید روزی که استقلال هم مث پرسپولیس یه تیم کامل و هوادار پسند بشه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا