خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«ترور سردار سلیمانی به منزله تاسیس دوباره حشد شعبی بود»

فالح الفیاض، رئیس حشد شعبی عراق با تاکید بر پایبندی این سازمان در رهنمون‌گیری و راهنمایی از مرجعیت، گفت: ترور سردار سلیمانی به منزله تاسیس دوباره حشد شعبی بود.

به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه خبری المیادین، فالح الفیاض امروز (سه‌شنبه) در مراسمی که به مناسبت چهلمین روز شهادت سردار قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران ایران و ابومهدی المهندس، معاون رئیس سازمان حشد شعبی برگزار شد، ترور آنها در نزدیکی فرودگاه بین‌المللی بغداد را “جنایتی بزرگ و زشت علیه بشریت” خواند.

الفیاض با اشاره به اینکه اشرار زمانی که به ترور المهندس و سلیمانی در نزدیکی فرودگاه بغداد اقدام کردند، متوجه کار خود نبودند، گفت: ترور سردار سلیمانی به منزله حیات و تاسیس دوباره حشد شعبی بود.

رئیس سازمان حشد شعبی عراق با تاکید بر اینکه حشد شعبی سعی دارد با انجام تمام تلاش خود و دفاع از مردم و حفاظت از مرزها نهایت رضایت مرجعیت را به دست آورد، تعهد داد به مشورت با مرجعیت دینی و راهنمایی گرفتن از آن ادامه دهد.

وی با اشاره به اینکه نقشه راهی برای خروج از بحران سیاسی با تشکیل کابینه‌ای جدید تدوین کرده، گفت: ما از هر نقشه راهی که مرجعیت برای خارج کردن کشور از بحران ارائه کند، حمایت می‌کنیم.

الفیاض در ادامه گفت: ما سخن مرجعیت را تفسیر نمی‌کنیم بلکه تنها آنچه از آن می‌فهمیم را با مفهومی غیر جنجالی بیان می‌کنیم.

همچنین رئیس حشد شعبی عراق به معامله قرن اشاره کرد و گفت: این طرح احساسات میلیون‌ها تن از مردم کشورهای  عربی را تحریک کرده و توانایی‌های آنها را به سخره گرفته است.

وی در پایان با تاکید بر اینکه حضور نظامی آمریکا در عراق عبارت از یک کانون تنش در منطقه است، گفت: هدف واشنگتن از پافشاری بر حضور نیروهایش در عراق تقسیم این کشور پس از شکستش در اجرای این نقشه به وسیله داعش است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا