خرید تور تابستان ایران بوم گردی

فاطمه حقیقت جو: رضا پهلوی در قد و قواره اداره مملکت نیست

فاطمه حقیقت جو نماینده‌ی مجلس ششم که سالهاست به آمریکا مهاجرت کرده است، در تلگرام نوشت: «یک روز به دروغ می‌گویند توییت ترامپ و پامپیو را من می‌نویسنم. حالا، فیلمی از یک دختر جوان که در حال کوتاه کردن موهایش است و می‌گوید طرفدار رضا پهلوی است، تهیه کرده‌اند، می‌گویند این فرد فاطمه حقیقت جو است. ضمن تکذیب چنین نسبتی، اساسا من رضا پهلوی را در قد و قواره اداره مملکت و رهبری اپوزیسیون نمی‌بینم، بنا بر این به لحاظ محتوایی نیز نسبتی بین این فیلم دست ساخته و دیدگاه‌های من وجود ندارد».

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. کجا رفتی فاطی ، صبر کن کارت دارم ، یعنی چی اخه ؟ بیای و همین دو کلمه رو بگی و بری ؟! و فقط خودتو تبرئه کنی ؟ دیگه همه چی خلاص ؟! نا سلامتی یه روزی نماینده مردم بودی !
    حالا که گفتی پهلوی رو قبول نداری ، باشه ما هم قبول میکنیم .
    ولی بالاخره ، نگفتی کی رو قبول داری ؟
    کدومشون در حد قد و قواره رهبری کشور هست ؟!

    1
    3
  2. باعث تاسفه تو از اولش هم حجاب رو قبول نداشتی و اون رو یه منبع یا نون دونی برا خودت می دونستی حالا که اون وری و این منبع سوراخ شده باید هم حجاب برداری و مایه ننگ ما بشی.

    1
    6
  3. بنده خدابدنبال حقیقت است ۱۳سال باهمسراولش زندگی کرده طلاق گرفته وحالابااین فردجدیدزندگی می کندببینندبدردهم می خورندوفکرکنم چندسالی طول بکشدتاهمدیگررابشناسندتابتوانندباهم زندگی کنندحقیقت کجایی کجایی آمریکایی اروپایی کجایی

    1
    1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا