خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«طالبان اجازه نمی‌دهد داعش از خاک افغانستان علیه ایران استفاده کند»

فارس نوشت: «مولوی شیراحمد عمار مهاجر»، معاون والی طالبان در هرات، در دیدار با مقام‌های محلی خراسان رضوی ایران، تاکید کرد که حکومت افغانستان اجازه نمی‌دهد گروه داعش از خاک این کشور علیه ایران استفاده کند.

معاون والی هرات، روز دوشنبه، در نقطه صفری گذرگاه مرزی اسلام‌قلعه، با شماری از مقام‌های محلی ولایت خراسان رضوی ایران و فرمانده پلیس شهر مرزی «تایباد» ایران دیدار کرد.

استاندار خراسان رضوی روز گذشته با هدف توسعه روابط تجاری و بررسی و حل مشکلات و موانع ترانزیتی در رأس هیئتی به افغانستان سفر کرد.

بر اساس اعلام دفتر رسانه‌های والی هرات، معاون والی هرات برای تحویل‌ چهارمین محموله کمک‌های بشردوستانه ایران، با مقام‌های ایرانی دیدار و گفت‌وگو کرد.

معاون والی طالبان در هرات در این دیدار گفت که طالبان به تمام قوانین بین‌المللی و همسایه‌داری پایبند بوده و هیچ‌گاه اجازه نمی‌دهد که افراد و یا گروه‌های خارجی مانند داعش از خاک افغانستان بر علیه جمهوری اسلامی ایران استفاده کنند.

گفتنی است که در یک ماه گذشته پس از روی کار آمدن حکومت طالبان در افغانستان این چهارمین محموله کمک‌های بشر دوستانه ایران به مردم افغانستان است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا