خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پاتک پلیس به محل قماربازی؛ دستگیری ۴۱ متهم در رشت

پاتک پلیس به محل قماربازی بعد از دریافت گزارش مردمی و تحقیقات نامحسوس پلیس به سرانجام رسید. فرمانده انتظامي استان گیلان «از كشف ۸۰ میلیون ریال وجه نقد، ۲ دستگاه کارت‌خوان و مقادیری موادمخدر در بازرسی از این مکان خبر داد.»

به گزارش خط گیلان، فرمانده انتظامي استان گیلان در گفت‌وگویی، قمار را از نظر فردی و اجتماعی عملی قبیح و يك ناهنجاری عنوان كرد و اظهار داشت: جلوگيري از قمار نياز به اقدامات فرهنگی و آگاه‌سازی مردم نسبت به آسیب‌های آن دارد.

سردار عزیزاله ملکی گفت: در پي دريافت گزارش مردمي مبنی بر داير كردن مكان قماربازي و سلب آسایش همسایگان توسط افرادی در قهوه‌خانه‌ای در منطقه ارشاد شهرستان رشت، پیگیری موضوع در دستور كار پليس قرار گرفت.

فرمانده انتظامي استان گیلان ادامه داد: ماموران پلیس امنیت عمومی با تحقیقات نامحسوس از صحت موضوع اطمینان حاصل کرده و به آدرس محل اعلامی اعزام شدند.

اين مقام ارشد انتظامی از كشف ۸۰ میلیون ریال وجه نقد، ۲ دستگاه کارت‌خوان و مقادیری موادمخدر در بازرسی از این مکان خبر داد و افزود: مکان مورد نظر پلمب و متهمان با تشكيل پرونده براي سير مراحل قانوني به مرجع قضائي معرفي شدند.

سردار ملکی در پايان با بیان اینکه قمار باعث از بین رفتن بنیان بسیاری از خانواده‌ها می‌شود از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه مورد مشابه، مراتب را از طريق سامانه ۱۱۰ به پليس اطلاع دهند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا