خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«شورای هماهنگی جبهه اصلاح طلب پنجشنبه لیست می‎دهد»

/گفت‎وگو با رییس شاخه جوانان حزب اسلامی کار/

رییس شاخه جوانان حزب اسلامی کار با بیان اینکه شورای هماهنگی جبهه اصلاح طلب متشکل از ۳۰ حزب اصلاح‎طلب تا فردا – پنجشنبه – برای انتخابات در تهران لیست خواهد داد، گفت: برای به نتیجه رسیدن، طی این چند روز جلسات متعدد و فشرده‎ای را برگزار کردند.

پیام مجرد در گفت‌وگو با انصاف نیوز می‌گوید: «جوانان حزب اسلامی کار در حال حاضر دو گزینه‌ی بالقوه برای مجلس شورای اسلامی دارد. در مجموع جوانان اصلاح طلب حزبی و غیر حزبی پنج، شش تا گزینه داریم که تایید صلاحیت شده‌اند اما دو عضو رسمی یعنی یکی از آن‎‌ها عضو شورای مرکزی سازمان دانشجویی حزب اسلامی کار است و دیگری در حوزه‌ی استان تهران فعالیت می‎کرده است. دو رکن حزبی ما در حوزه‌ی جوانان تایید صلاحیت شده‌اند.

چیزی به عنوان لیست جوانان حزب اسلامی کار نداریم اما بدنه‎ی جوانان حزب اسلامی کار همانند سایر جوانان احزاب اصلاح طلب این مطالبه را دارد که اگر لیستی قرار است که بیرون بیاید جوانان ورود پیدا کنند. با توجه به اینکه خلاء کاندیدهای مناسب برای اصلاح‎طلبان وجود دارد، بهترین زمان است تا جوان‎ها خود را اثبات کنند و درصد بیشتری از سهم لیستی جریان اصلاح طلب را داشته باشند.

دو ائتلاف ثبت شده در وزارت کشور داریم، یکی از آن‎ها ائتلاف شعسا است و رابط آن آقای داوود محمدی است و دیگری هم شورای هماهنگی جبهه اصلاحات و رابط آن آقای حسین کمالی است. پس به این سمت خواهند رفت تا یک لیست واحد از احزاب اصلاح‎طلب خارج شود، مرجعیت آن هم در دست آقای انصاری، کمالی و موسوی لاری است.»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. شورا که قطعا گفته بود لیست نمیده ! اعلام موضع کنه : سوء استفاده نزدیک به نگهبان های به اسم اصلاح طلب که تایید شدنه یا باز کوتاه اومدن با یه تشر یا ترس از حذف از سوی قدرت ؟ : پس کی به مردم وفادار میشید بجای قدرتمندان و حاکمان ؟ ؟ !

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا