خرید تور تابستان ایران بوم گردی

فرمانده سپاه اصفهان: مجلسی انقلابی در راه است

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان با بیان این که «انتخاب مجلسی قوی و انقلابی در راه است» گفت: شاهد مشکلات معیشتی اقشار کم برخودار بوده و منکر نارسایی‌های مدیریتی و گرانی‌ها نیستیم، تنها راه برون رفت از مشکلات، مجلسی انقلابی یاری رسان مردم ستمدیده است.

به گزارش ایسنا سردار مجتبی فدا، شامگاه چهارشنبه در اولین یادواره شهید “روح الله بابایی” که در روستای حسن‌رباط بخش میمه از توابع شهرستان شاهین‌شهر و میمه برگزار شد، با اشاره به اقتدار ایران و نواختن سه سیلی به آمریکا، اظهار کرد: توطئه‌ آمریکا و ترور شهید سپهبد قاسم سلیمانی چیزی جز سیلی‌های پیاپی برای آمریکا به ارمغان نداشته است.

وی تصریح کرد: اولین سیلی هدف موشکی قرار دادن پادگان عین الاسد؛ دومین سیلی، حضور شکوهمند مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن و دفاع از ارزش ها و آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی بود و سومین سیلی مشارکت با شکوه در انتخابات دوم اسفند و انتخاب مجلسی قوی و انقلابی نیز در راه است.

سردار فدا، با اشاره به انتخابات یازدهمین دوره مجلس جمهوری اسلامی در دوم اسفند، افزود: شاهد مشکلات معیشتی اقشار کم برخودار بوده و منکر نارسایی‌های مدیریتی و گرانی‌ها نیستیم، تنها راه برون رفت از مشکلات، مجلسی انقلابی یاری رسان مردم ستمدیده است.

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در مورد قوی شدن، خاطر نشان کرد: جمهوری اسلامی در قدرت نظامی، توان بازدارندگی و برد خط موشکی قوی بوده و در بعد اقتصادی تنها یک مجلس قوی معضلات و نارسایی‌ها را حل، وابستگی اقتصادی را قطع و بنیان‌گذار استقلال و خودکفایی خواهد بود.

وی، با اشاره به ۲۳۰ هزار شهید در هشت سال دفاع مقدس، افزود: خون شهدا همواره انسجام، وحدت و همگرایی ملی را به همراه داشته و خون شهید سلیمانی و همرزمان نیز با ایجاد انسجام و همگرایی در دفاع از جبهه ملی، وحدت دو ملت ایران و عراق با وجود شایعه پردازی‌ها و مصوبه‌جدید پارلمان عراق مبنی بر خروج آمریکاییان، رویش‌های جدیدی را برای انقلاب و نظام جمهوری اسلامی به همراه داشته است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا