خرید تور تابستان ایران بوم گردی

سوال از سخنگوی شورای نگهبان درباره‌ی «ماجرای هتل هویزه»

اکبر اعلمی نماینده‌ی اسبق تبریز در مجلس که برای کاندیداتوری در انتخابات پیش رو ردصلاحیت شده است، در یادداشتی تلگرامی نوشت:

کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان بطور شفاف به این پرسش پاسخ دهد؛

در پی کشف و شناسایی دستکم ۷ شبکه سوداگران خرید و فروش صلاحیت و مدعی ارتباط با شورای نگهبان توسط بنده و دوستان دلسوزم و پیگیری مستمر و شبانه‌روزی فعالیت‌ آنها و ارائه گزارش‌های متعدد به اشخاص و نهادهای متولی و همکاری نزدیک و موثر سردار رحیمی و معاونش آقای استیری در پیگیری دقیق گزارش‌های ما و به دام انداختن یک شبکه از ۷ شبکه معرفی شده در هتل هویزه، چرا بطور ناگهانی رحیمی؛ رئیس حفاظت و بازرسی این نهاد برکنار و رابطه مسوولان حفاظت از ۱۶ بهمن با اینجانب بطور کامل قطع شد و چرا سایر شبکه‌ها و سرنخ‌های بسیار مهم شناسایی و معرفی شده آماده بهره‌برداری دیگر که شهود و مدارک فراوان آن موجود است، در حد کیس هتل هویزه که تا مرحله رد و بدل شدن پول ادامه داشت، ادامه نیافت!؟

این درحالیست که پس از نشستی که با آقای علی جنتی داشتم و گزارشی از فعالیت چند شبکه خرید و فروش صلاحیت به او نیز ارائه دادم، در ۷ بهمن با بنده تماس گرفته و اظهار داشت؛ “همه اطلاعات را به حاج‌آقا (شیخ‌احمد جنتی) منتقل کردم. ایشان آقای رحیمی را صدا کرد و آمد و با ایشان هم مفصل صحبت کرد و کاملا در جریان بود و داره دنبال می‌کنه و خیلی هم از شما تعریف می‌کرد آقای رحیمی و گفت کاملا سوار کار هستیم و دنبال می‌کنیم…. حالا شما ارتباطتان را با آقای رحیمی حفظ کنید و همه مطالب را به آقای رحیمی منتقل کنید”.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. اون 2 نام 2 عضو با صلاحیت شورا به هم و این هم اعلام وجود باندهای خرید و فروش صلاحیت و جلوگیری از لو رفتن اونها ! کاش مردم خود صلاحیتها را تایید کنند که اگر درآمدی هم هست به همه برسه !

    3
    1
  2. به جای این چرندیات بگو چرا رد صلاحیت شدی
    فعلا از مصونیت قضایی برخورداری و داری از این مصونیت سوء استفاده میکنی
    خودت بهتر می‌دونی که افراد معامله گر هم طیف و هم فکر شما بودند برای خراب کردن شورای نگهبان این غلط رو کردند
    در ضمن دست شورای نگهبان درد نکند که آدم های فاسدی مثل تورا به حاشیه برده است

    3
    5
    1. حق با انصاف است ، حرف زدن در کشور اسلامی ما هزینه دارد ، از مصونیت سوء استفاده نکنید !

      1
      1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا