خرید تور تابستان ایران بوم گردی

توافق زکی پور با پرسپولیس ؛ یک استقلالی سابق در اردوگاه سرخ ؟

توافق زکی پور با پرسپولیس ادعایی است که توسط یکی از روزنامه‌ها مطرح شده و باید دید تا چه اندازه می‌تواند به حقیقت نزدیک شود.

انصاف ورزشی: روزنامه فرهیختگان در گزارشی ادعا کرده است که بال چپ سابق استقلال میلاد زکی پور که در حال حاضر در گل‌گهر سیرجان توپ می‌زند با تیم پرسپولیس به توافق رسیده است فرهیختگان در این گزارش نوشت:

«از مدتی قبل مدیران باشگاه پرسپولیس مذاکراتی با بازیکن سابق استقلال، میلاد زکی‌پور انجام دادند و با این بازیکن به تفاهم رسیدند. البته از جزئیات خبر چندانی در دسترس نیست، بااین‌حال منابع نزدیک به هر دوطرف این خبر را تایید می‌کنند و زکی‌پور به پرسپولیس نزدیک شده است اما با حضور احتمالی این مدافع تکلیف آقایی و شجاعی چه می‌شود؟ علی شجاعی که زمانی در نساجی حضور داشت بازی‌های درخشانی از خودش به نمایش گذاشته بود اما در پرسپولیس پشت نام سعید آقایی ماند! یحیی به آقایی ناآماده هم بیشتر از شجاعی توجه می‌کرد و فرصت بازی می‌داد و حالا با اضافه شدن زکی‌پور جا برای شجاعی تنگ‌تر هم خواهد شد. مدافع و هافبک چپ مازندرانی قرمزها هم این موضوع را می‌داند و با توجه به اینکه امسال  قراردادش با پرسپولیس به پایان می‌رسد به‌احتمال‌زیاد از این تیم جدا خواهد شد. مگر آنکه سعید آقایی ساز جدایی کوک کند یا یحیی در تصمیماتش تجدیدنظر کند!»

البته این شایعه گویا زیاد برای هواداران پرسپولیس خوشایند نیست و آن‌ها نسبت به این خبر واکنشی منفی داشته‌اند. خبرآنلاین در این باره نوشت؛

«هواداران پرسپولیس مصاحبه ای از زکی پور را در فضای مجازی منتشر کرده اند که علیه قهرمانی‌های پرسپولیس در سالهای گذشته موضع گرفته و این قهرمانی‌ها را زیر سوال برده است. البته قبلا هم موارد مشابهی داشتیم که بازیکنانی کارهای بدتر از این کرده بودند و پرسپولیسی شدند چون تجربه ثابت کرده هواداران پرسپولیس و استقلال خیلی زود یکسری مسائل را فراموش می‌کنند اما بهرحال فعلا پرسپولیسی‌ها علیه زکی پور موضع گرفته اند و باید دید آیا او به سرنوشت محمد آبشک دچار می‌شود یا می‌تواند پیراهن پرسپولیس را برتن کند؟»

در نهایت باید دید که آیا توافق زکی پور با پرسپولیس واقعیت دارد و یک نیمه یاغی دیگر در فوتبال ایران متولد خواهد شد یا خیر.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا