خرید تور تابستان ایران بوم گردی

یاران قالیباف باز هم از لیست مشترک با جبهه پایداری حذف شدند و پایداری چی ها بیشتر شدند!

لیست واحد شورای ائتلاف و جبهه پایداری بالاخره منتشر شد و بازی امتیازگیری یاران محصولی و زاکانی به سرانجام رسید؛ هم دهنوی حذف شد هم نبویان اضافه شد و مهمتر از همه آقاتهرانی در کنار قالیباف سرلیست شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، «معامله بزرگ» بالاخره به سرانجام رسید، یک سر معامله قالیباف بود و البته حدادعادل و سوی دیگر صادق محصولی و البته مرتضی آقاتهرانی.

معامله ای که در نتیجه یک بازی انتخاباتی قابل حدس جوش خورد؛ یک «لیست غیررسمی»، یک «فشار رسانه ای» و در نهایت یک «لیست رسمی» با چند تغییر آشکار در مقایسه با لیست اولیه.

بازی تکراری پایداری ها برای امتیازگیری

روز گذشته خبرگزاری اصولگرای تسنیم لیست وحدت شورای ائتلاف و جبهه پایداری را منتشر کرد. لیستی که تفاوتی محسوس به نسبت لیست سال ۹۸ داشت و چهره های زیادی از آن حذف شده بودند. به فاصله ای کوتاه محصولی دبیرکل جبهه پایداری در مصاحبه ای مبهم و دوپهلو سرلیستی قالیباف را زیر سوال برد و تاکید کرد اگر لیست مشترکی بیرون بیاید سرلیست ۲ نفر خواهد بود و یکی از آن دو نفر آقاتهرانی است.

متقی فر سخنگوی این جبهه هم اصالت این لیست را تایید نکرد تا بازی تکراری امتیازگیری پایداری ها اینگونه آغاز شود.

زاکانی کنار محصولی ایستاد، قالیباف تنها ماند

لیستی که قرار بود شب گذشته بعد از نماز مغرب و عشا رسما رونمایی شود بازهم علنی نشد. در آخرین دقایق شب گذشته دومین بازی اینبار از سوی چهره نزدیک به زاکانی و بازهم علیه قالیباف کلید بخورد.

مالک شریعتی شب گذشته در توئیتی انصراف خود از حضور در لیست شورای ائتلاف را رسانه ای کرد و مدعی شد اتمام حجت کرده بود که دهنوی نباید دراین لیست باشد. این توئیت با واکنش سریع محسن دهنوی نماینده نزدیک به قالیباف روبرو شد و با کنایه ؛«التزام به منافع انقلاب و پرهیز از قبیله‌گرایی افراد، در همین بزنگاه‌ها مشخص می‌شود. کمافی‌السابق، شورای ائتلاف نیروهای انقلاب را محور تصمیم‌گیری می‌دانم»

در میانه این جدال های توئیتری برخی خبرهای جسته و گریخته نیز حکایت از آن داشت که محصولی نیز فشار به شورای ائتلاف برای اضافه کردن سیدمحمود نبویان به لیست را شدت بخشیده است. فشارهای چندجانبه جبهه پایداری و البته تیم زاکانی در نهایت کارگر افتاد و لیست مشترک و رسمی شورای ائتلاف و جبهه پایداری با تغییراتی نسبت به لیست غیررسمی، منتشر شد.

چه کسانی حذف شدند، چه کسانی اضافه شدند؟

رضا تقی پور، سیدمحمود نبویان و میلاد میرزایی سه کاندیدایی بودند که وارد لیست نهایی شدند و امروز اسم شان رسما اعلام شد. محسن دهنوی هم در کنار شکری و محمود دهقانی از لیست کنار گذاشته شدند تا اتمام حجت مالک شریعتی اینگونه کارگر بیفتد.

دهنوی البته به فاصله ای کوتاه از انتشار لیست در توئیتی مدعی شد؛«به درخواست بزرگان شورای ائتلاف جهت حفظ وحدت نیروهای انقلاب، از حضور در لیست انصراف داده و حمایت خود را از فهرست مشترک شورای ائتلاف و جبهه پایداری به عنوان لیست اصلی اعلام می‌کنم.»

بمب خبری منفجر شد

مجید متقی فر نیست در گفتگویی این لیست را تایید کرد و بمب انتخاباتی را منفجر کرد. او به تسنیم گفت؛« بعد از گفت‌وگوهای پایانی با دوستان خود در شورای ائتلاف، موارد سلبی و ایجابی بر اساس شاخص‌های گفتمانی را بررسی کردیم و در نهایت به یک لیست واحد رسیدیم‌. لیست واحد ما ۲ سرلیست مشترک دارد که یکی «آقاتهرانی» و دیگری «قالیباف» است.»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. درصد شرکت کنندگان زیر ۲۵ درصد .
    مگه رئیسی قول نداده بودندکه یک هفته ای بورس را درست خواهند کرد . آیا به وعده شون عمل کردند ؟!!!!
    آیا مجلس فعلی وزیر اقتصاد را بخاطر سوء مدیریت و نابود کردن اقتصاد و بورس ، استیضاح کردند؟!!!!!

    4
    3
  2. چیزی که نیستی و نداری انصاف هست.
    جبهه پایداری هیچ وقت سهم خواهی نکرده.
    در ضمن اسمشو درست بگو. تقوایه الهی رعایت کن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا