خرید تور تابستان ایران بوم گردی

برنج و ماکارونی در بازار نایاب شده است؟!

ایسنا نوشت:

شب گذشته بی‌بی‌سی فارسی در گزارشی مدعی شد برنج و ماکارونی در ایران نایاب شده است. در همین رابطه رئیس اتحادیه فروشگاه‌های زنجیره‌ای اعلام کرد که هیچ مشکلی در تأمین این کالاها وجود ندارد و روزانه به وفور موجودی خود را به مردم عرضه می‌کنیم.

مشاهدات میدانی در روز سه‌شنبه از وضعیت فروشگاه‌های زنجیره‌ای و مغازه‌های سطح شهر خلاف ادعای این شبکه فارسی زبان خارجی را ثابت می‌کند و نه تنها هیچ یک از این کالاها در بازار نایاب نیست بلکه همه فروشگاه‌های زنجیره‌ای اجناس خود را به صورت روزانه تأمین و شارژ کرده‌اند.

در این رابطه امیر خسرو فخریان – رئیس اتحادیه فروشگاه‌های زنجیره‌ای و مدیرعامل یکی از این فروشگاه‌ها – به ایسنا گفت: برنج و ماکارونی به وفور در فروشگاه‌های زنجیره‌ای موجود است و هم‌اکنون موجودی قابل قبولی از این کالاها داریم.

وی گزارش بی‌بی‌سی فارسی را تنها “شایعه‌پراکنی” دانسته و اظهار کرد: البته به طور طبیعی در هر مقطعی ممکن است با چالش‌هایی در تأمین برخی کالاها مواجه شویم که بلافاصله در تعامل با تأمین کنندگان کالا، مشکل حل می‌شود. اما در حال حاضر در مورد تأمین کالاهای غذایی پرمصرف همچون برنج، ماکارونی، روغن، شکر، خرما، حبوبات، رب گوجه فرنگی و … هیچ مشکلی وجود ندارد.

در ادامه تصاویری از قفسه‌های عرضه برنج و ماکارونی در برخی فروشگاه‌های سطح شهر تهران را می‌بینید که مربوط به امروز (سه‌شنبه ۱۷ اردیبهشت ماه) است:

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا