خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«برخی اعلام می‌کنند فرصت خاموش کردن خط ولایت است»

امام جمعه کرج با اشاره به انتخابات مجلس گفت: برخی رسماً در جلساتشان اعلام می‌کنند که این فضا فرصت مناسبی برای از کار انداختن و خاموش کردن خط ولایت است.

به گزارش ایسنا آیت‌الله سیدمحمدمهدی حسینی همدانی در خطبه های نماز جمعه ۲۵ بهمن کرج با اشاره به اینکه مدتی است که دشمنان سعی می‌کنند با استفاده از ظرفیت‌های مختلف رسانه‌ای و خبری کاری کنند که مردم در انتخابات مشارکت نداشته باشند، افزود: مردم مانند همیشه هوشیارانه در انتخابات شرکت و دشمنان را مأیوس خواهند کرد، قطعاً در انتخابات به هر میزان که استقبال بیشتر باشد، امنیت کشور افزایش خواهد یافت.

آیت الله حسینی همدانی تصریح کرد: دوستان داوطلب از هر جناحی اگر حرف حقی دارید که بزنید، بزنید اما یکدیگر را تخریب نکنید و وحدت خود را حفظ کنید به همه انقلابیون می گویم؛ میدان و صحنه را ببینید که گرگ صفتان به صفوف شما حمله نکنند. برخی رسماً در جلساتشان اعلام می‌کنند که این فضا فرصت مناسبی برای از کار انداختن و خاموش کردن خط ولایت است.

وی ادامه داد: اگر توجه نداشته باشید این فرصت را برای خناسانی که امروز پشت ثروت‌هایی که از همین استان به یغما برده اند و قصد صادر کردنشان را دارند، فراهم کرده اید.

این مسئول خاطرنشان کرد: تلاش‌های زیادی شده که این فرصت از دستشان گرفته شود، دوباره برای این افراد فرصت سازی نکنید، چرا که اگر این فرصت سوخت پاسخگو نخواهند بود آنهایی که در طبل تفرقه می‌کوبند، بیشتر از این نمی‌توانم فاش کنم و تا همین حد کافی است.

امام جمعه کرج اظهار کرد: بدانید باید حرکتی داشته باشید، مانند سال گذشته در همین ایام برای دفاع از ارزش‌ها جلسه بگذارید و با وحدت کلمه پیش بروید، در غیر این صورت برتری خود را در استان از دست خواهید داد.

آیت الله حسینی همدانی گفت: مجلس پیش رو، مجلس گام دوم است و  باید تراز باشد، بنابراین از الان مراقبت کنید که شورای نگهبان ناچار نباشد که یک سوم مجلس را به خاطر دزدی و فساد اخلاقی رد صلاحیت کند، افرادی اکنون صلاحیتشان احراز شده اما شایستگی لازم را ندارند، شورای نگهبان فقط صلاحیت را تأیید می‌کنند و شایستگی را مردم باید انتخاب کنند.

وی بابیان اینکه شورای نگهبان وظیفه‌ای در این خصوص ندارد اگر این وظیفه را داشت تعدادی زیادی را می‌توانست رد صلاحیت کند، گفت: برخی از این افرادی که صلاحیت دارند امکان دارد زمانی که به جایگاه نمایندگی می‌رسند تغییر کنند، عده‌ای از کسانی که صلاحیتشان رد شده به همراه طلبکارانشان با پول و امکاناتی که فراهم کرده اند و منبع پولشان مشخص است، کمر همت بستند از این میدان خارج نشوند و در این جایگاه‌ها باقی بمانند، شما نباید بگذارید.

نماینده ولی فقیه در استان البرز تأکید کرد: اگر کسی خود را انقلابی می‌دانند و پیرو رهبر است بگوید؛ کمک‌هایی که برای تبلیغات و مخارج انتخاباتی خود خرج می‌کند از کجا آورده است.

آیت الله حسینی همدانی ادامه داد: من آن چیزی که در این خصوص نیاز بود را گفتم و از هیچ جریان، دسته و گروهی حمایت نکرده ام، حتی به آنهایی که مخالفت صریح هم داشتم در این خصوص مشاوره داده ام، اما اینکه حمایت کرده باشم و یا اسم برده باشم هرگز اینگونه نبوده است.

امام جمعه کرج تصریح کرد: ملاک‌ها گفته شد و گاهی برخی ملاک‌ها با برخی افراد تطبیق پیدا می‌کند، گاهی در صحبت‌های رهبری هم اینگونه برداشت می‌شود در صورتی که آن گروه و با شخص بر این ملاک است.

وی با بیان اینکه من برخی از این کاندیدها را می‌شناسم، مثل ریگ دروغ می‌گویند، گفت: پیش خود من در ۱۰ دقیقه سه دروغ گفته اند، خب این قطعاً نمی‌تواند فرد شایسته ای باشد، هر کسی دروغگو باشد و شما به او رأی دهید باید در برابر خدا پاسخگو باشید، کسی که حریم خدا را رعایت نمی‌کند، مورد اعتماد نیست.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. برخی روحانیان چند دهه اخیر بجای همه علم و عمل گذشتگان فقط دو چیز دارند : قیافه امروزی و افکار قبل دیروزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا