خرید تور تابستان ایران بوم گردی

قیمت آپارتمان های 40 متری در تهران

اقتصاد آنلاین نوشت: به علت قیمت بالای خانه‌های کلا‌ن‌شهر تهران و نرخ بالای مسکن، عده‌ای به سراغ خرید خانه‌های کوچک‌تر در این شهر می‌روند و احتمالا سرمایه کمتری برای خرید ملک در نظر دارند. در این گزارش خانه‌های ۴۰ متری تهران را مورد بررسی قرار داده‌ایم تا شما را در خرید خانه راهنمایی کنیم.

محله پونک از محله‌های قدیمی واقع در غرب تهران است، پونک به دلیل دسترسی آسان به مراکز خرید و همچنین نقاط مختلف شهر در کنار آب و هوای نسبتا خوبی که دارد، به عنوان یکی از مناطق خوب تهران به شمار می‌رود. آپارتمانی تک خوابه با متراژ ۴۰ متر در این منطقه، ارزشی معادل ۱ میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان دارد.

برای خرید واحدی ۴۰ متری در صادقیه که ۱۶ ساله باشد و ۱ خواب داشته باشد، به سرمایه‌ای حدود ۱ میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان احتیاج دارید.

آپارتمانی ۱۸ ساله در تهرانپارس‌غربی که متراژ آن ۴۵ متر باشد و ۱ خواب داشته باشد، قیمتی معادل ۱ میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان دارد.

بودجه لازم برای خرید منزلی ۴۲ متری در جوادیه که ۱۶ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۱ خوابه باشد، ۷۶۵ میلیون تومان است.

اگر قصد سرمایه‌گذاری در محله نواب را داشته باشید واحدی ۴۴ متری که ۵ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۱ خوابه باشد، قیمتی معادل ۱ میلیارد و ۵۰ میلیون تومان دارد.

واحدی ۲۲ ساله در سلسبیل که متراژ آن ۴۰ متر باشد و تک خوابه باشد، در روزهای گذشته با قیمتی معادل ۸۸۰ میلیون تومان معامله شده است.

آپارتمانی ۳۷ متری در پیروزی که نوساز باشد و ۱ خواب داشته باشد، ارزشی معادل ۱ میلیارد و ۱۸۰ میلیون تومان دارد.

توجه داشته‌باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در تهران به فروش گذاشته شده و قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت مسکن در هرمنطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و… متفاوت خواهد بود.

آپارتمان های ۴۰ متری تهران چند؟

اخبار مرتبط

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا