خرید تور تابستان ایران بوم گردی

راه‌اندازی کانون‌های قرض‌الحسنه در پایگاه‌های بسیج

مجید باجلان، مدیرعامل صندق قرض‌الحسنه امداد ولایت کمیته امداد امام خمینی(ره) از راه‌اندازی کانون های قرض‌الحسنه در مساجد و پایگاه های بسیج سراسر کشور خبر داد.

باجلان روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه تاکنون جای کانون های قرض الحسنه مساجد و پایگاه های بسیج خالی بوده، گفت: با توجه به برنامه ریزی های به انجام رسیده، اکنون تفاهمنامه راه اندازی کانون های یاد شده در حال انجام است.

وی در خصوص تسهیلات ارائه شده به مددجویان در سال جاری نیز اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون 2 هزار میلیارد تومان تسهیلات در قالب وام های مسکن، کارگشایی، اشتغال و غیره به مددجویان پرداخت شده است.

باجلان با بیان اینکه این مبلغ تسهیلات در قالب 380 هزار فقره وام به مددجویان پرداخت شده، تصریح کرد: با توجه به اینکه اعتبار مصوب برای امسال دو هزار میلیارد تومان بوده، بنا داریم با پرداخت 300 میلیارد تومان افزایش اضافه بر تسهیلات یادشده 380 هزار فقره وام پرداختی را به 500 هزار فقره افزایش دهیم.

مدیر عامل صندوق امداد ولایت با بیان اینکه برای سال آینده نیز تسهیلات پرداختی از دو هزار میلیارد تومان به سه هزار میلیارد تومان افزایش پیدا خواهد کرد، افزود: با این روند در سال آینده 700 هزار فقره وام به مددجویان پرداخت خواهد شد.

وی گفت: اکنون صندوق قرض الحسنه امداد ولایت 15 درصد از برنامه پنج ساله ششم کمیته امداد جلوتر بوده و امیدوارم با توجه به روند موجود شاهد پیشرفت هر چه بیشتری در این زمینه باشیم.

باجلان تصریح کرد: از مهم ترین دغدغه ما ایجاد توانمند سازی مددجویان در سه زمینه اشتغال، مسکن و موضوع فرهنگی است که امیدوارم به روند مطلوبی دست پیدا کنیم.

انتهای پیام

بانک صادرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا