خرید تور تابستان ایران بوم گردی

درخواست رسیدگی به وضعیت هنگامه شهیدی

ادمین صفحه اینستاگرام هنگامه شهیدی تصویر نامه پزشکی قانونی را منتشر کرده و خواستار دستور رییس قوه قضاییه برای رسیدگی به وضعیت او در زندان اوین شده است.

به گزارش انصاف نیوز، او نوشته است که نظریه‌ی پزشکی قانونی در آبان ماه ۹۸ جهت اجرا برای ریاست زندان اوین ارسال شده اما تاکنون با مرخصی پزشکی خانم شهیدی مخالفت شده است.

در سالگرد انقلاب نیز در پستی دیگر در اینستاگرام نوشته بود: «امشب هزاران نفر از زندانیان سراسر کشور بمناسبت ۲۲ بهمن و به پیشنهاد آقای رئیسی مشمول عفو رهبری قرار می‌گیرند و از زندان آزاد و به آغوش خانواده‌هایشان بازمی‌گردند. برابر شواهد و قرائن، شخص آقای رییسی علاقه دارد موضوع زندانیان سیاسی در کلیت حل و فصل شود و زندانیان برای همیشه به آغوش خانواده‌هایشان بازگردند.

ادمین صفحه‌ی شهیدی مدعی است که با این حال برخی همکاران رییس قوه قضاییه در این قوه و مراجع امنیتی اجازه‌ی «چنین فکری» را به او نمی‌دهند. اما به اعتقاد نویسنده‌ی این صفحه «اندکی اگر تفکر کنند قطعا و مطمئنا آزادی زندانیان سیاسی به نفع همه بوده و نظام و مراجع امنیتی نبایستی از آزادی آنان واهمه داشته و وحشت زده شوند».

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. انشا ا… زندانیان سیاسی با تدبیر آقای رئیسی مثل سال 57 به اغوش خانواده هاشون برگردند و نیازی به اتفاقاتی مثل سال 57 برای آزادیشون نباشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا