خرید تور تابستان ایران بوم گردی

واکنش شهردار مشهد به واکنش‌ها به کاندیداتوری فدراسیون فوتبال

محمدرضا کلایی شهردار مشهد در پستی اینستاگرامی به واکنش‌هایی که به کاندیداتوری‌اش برای ریاست فدراسیون فوتبال نشان داده شده واکنش نشان داد. او نوشت:

سلام به همشهریان عزیزم؛ انصافاً زمانی که تصمیم به ثبت نام برای ریاست فدراسیون فوتبال گرفتم تا شاید بتوانم گره کور موجود در فوتبال، که از جنس ساختار و اقتصاد است را به کمک اهالی آن باز کنم، انتظار نداشتم در این چند روز تا این حد مورد لطف شما قرار بگیرم، لطفی که از جنس حمایت و برخی نیز گلایه بود. از این بابت بسیار ممنونم.

باور دارم در این پانزده ماه، هنوز خدمتی درخور شان و جایگاه زائران و مجاوران امام مهربانی‌ها انجام نداده ام و اگر اندک خدمتی نیز بوده با همت و تلاش خالصانه همکارانم در مدیریت شهری به سرانجام رسیده است.

خاضعانه متعجب و شرمنده از حجم اظهار لطف و محبت یکایک شما عزیزان هستم. از مهندس رزم حسینی استاندار محترم خراسان رضوی و همه مدیران ارشد و موثر شهر و استان که اصرار بر ادامه خدمتم داشتند سپاسگزارم. از این همدلی بی‌سابقه در شهر مشهد که سرمایه‌ای بی‌نظیر می‌باشد خوشحالم و بر خود می‌بالم. سرمایه‌ای که باعث شده تا این کلان شهر در بسیاری از شاخص‌ها اکنون در کشور ممتاز باشد و در رتبه نخست میان تمامی کلانشهرها قرار بگیرد.

انشاءالله با استعانت از حضرت رضا علیه السلام و کمک رئیس محترم شورا و دلسوزان در شورای اسلامی شهر و همکاران فداکارم که دل در گرو پیشرفت مشهد دارند تا آخرین لحظه در آبادانی مشهدی که دوستش دارم شب و روز نخواهم داشت.

خداوند متعال را شاکرم که در هر مقطع از زندگی و بویژه در این مقطع واقعیت های مهمی درباره افراد و جامعه به من آموخت.

مشهد با این لطف و همدلی اهالی‌اش از همیشه برایم دوست داشتنی تر شده و خوشحالم که از اول شعارم این بوده است:
#من_مشهد_را_دوست_دارم

انتقاد امیر شهلا به شهردار مشهد

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا