خرید تور تابستان ایران بوم گردی

فهرست کاندیداهای اصلح تهران از نظر علی مطهری

علی مطهری نماینده‌ی فعلی تهران که برای کاندیداتوری در انتخابات مجلس آینده از سوی شورای نگهبان ردصلاحیت شده است، فهرست کاندیداهای اصلح تهران از نظر خود را اعلام کرد.

به گزارش دریافتی انصاف نیوز، متن اطلاعیه‌ی آقای مطهری به همراه این فهرست در پی می‌آید:

نظر به سؤالات مکرر مردم شریف حوزه انتخابیه تهران از این بنده درباره اینکه به چه کسانی رأی بدهیم، بدین‌وسیله علی‌رغم ظلمی که در حق اینجانب و برخی دیگر از کاندیداها روا داشته شد و به بهانه‌ی اظهارنظر و دفاع از آزادی بیان رد صلاحیت شدم، اولاً مردم عزیز را به شرکت در انتخابات دعوت می‌کنم چرا که مشارکت قابل قبول در این انتخابات پیام خوبی برای آمریکا و اسرائیل خواهد داشت و می‌تواند در حل مشکلات اقتصادی و سیاسی کشور مؤثر باشد.

ثانیاً در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلام‌شهر و پردیس، نامزدهای اصلح از نظر خودم را در حد شناختی که از افراد داشته‌ام به شرح زیر اعلام می‌کنم.

بدیهی است که ممکن است نامزدهای اصلحی باشند که بنده شناخت کافی از آنها ندارم و طبعاً نامشان در این فهرست نیست و اساساً انتخاب نهایی را خود مردم انجام می‌دهند.

اینک فهرست 21 نامزد اصلح از نظر اینجانب:

1. مجید انصاری
2. غلامرضا مصباحی مقدم
3. علی عباسپور تهرانی‌فرد
4. محمدرضا راه‌چمنی
5. محمدحسین مقیمی
6. مصطفی کواکبیان
7. علیرضا محجوب
8. افشین علا
9. محمدرضا نجفی
10. سید فرید موسوی
11. محمدعلی وکیلی
12. رامین مهمان‌پرست
13. رضا تقی‌پور انوری
14. علی اصغر پور عزت
15. داود محمدی
16. سهیلا جلودار زاده
17. فریده اولاد قباد
18. الهام امین‌زاده
19. پروانه مافی
20. زهرا ساعی
21. نیره قوی

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. الهام امین زاده؟!!!!!! معلوم هیچ شناختی واقعا از افکار و خاستگاه سیاسی عقیدتیش نداری! کمی تحقیق کنید محض رضای خدا و نه به اعتبار خودتون و نه انتخاب مردم ضربه نزنید!

  2. جناب اقای علی مطهری اگر شرکت کردن در این انتخابات فرمایشی که برنده وبازنده ان از قبل مشخص شده میتواند مشکلات سیاسی واقتصادی کشور را حل کند ، مجلس قبلی با توجه به ترکیبی که د اشت که شامل بیش از 100 نماینده از جریان اصالاح طلبها بود بهتر میتوانست مشکلات را حل کند تا مجلسی که اکثر انها از تندروها است . و تا زمانی که قدرت تصمیم گیری نهائی در دست شورای نگهبان و مجمع تشخیص مصلحت و نهادهای قدرت دیگر باشد هیچ مجلسی در این کشور نمی تواند کارائی لازم را داشته باشد ، وبهترین نمونه ان مجلس ششم که اکثیرت ان در دست اصلاح طلبها ودر کنار دولت اصلاحات ، اما دیدیم هیچ تغییری اساسی در مدیریت وبرنامه های سیاسی واقتصادی کشور نتوانست انجام دهد .

  3. اینها هم میتوانند مثل شما به منتقدان قرص تجویز کنند؟ همتون عین یکدیگر هستید و اگر بدتر از یکدیگر باشید، بهتر نیستید چپ و راست هم ندارید.

  4. 40 سال است که اصلح به مجلس میفرستیم و اینها هم عصاره فضایل ملت هستند و وضعمان این است !
    پیدا کنید نظر مردم دنیا را در باره امت همیشه در صحنه ایران ، بویژه که 90 نفر از 260 نفر هم به قضاوت شورای محترم نگهبان دزد و فاسد از کار درآمده اند !!

  5. …مشارکت قابل قبول دراین انتخابات پیام خوبی برای آمریکا و اسرائیل خواهد داشت ….. جناب مطهری تا کی با این [حرف‌ها] خودتون رو فریب می دید والله از آمریکا و اسراییل بدتر همین‌ها در ایرانند آن طور که اینان به فرمایش قران کریم یُهلِکُ الحَرثِ والنَسل نموده اند ، آمریکا و اسراییل نمی توانست ایران را به نابودی بکشد.

  6. راهنمایی خواستن از یک نادان و بی صلاحیت اوج حماقت است. مردم با رای به لیست دوره قبل پدرشان دراومد و مجلس بی خاصیت وکیل الدوله رو دیدن. آدم عاقل دو بار از یه سوراخ گزیده نمیشه.

  7. جناب مطهری امثال شما و همفکران قبیله ای شما که وکیل الدوله بودید بی کفایتیهای وزرا را ماست مالی کردید که کار به اینجا رسیده هماننده استیضاح های فرمایشی وزرا، ویا اینکه وزیر بی کفایتی چون شریعت مداری که وقتی گندش در آمد از یه وزارتخانه در آمد و امثال شما اورا دوباره گذاشتید وزارت صنعت بااین عملکردش…وشما چون با امثالهم هم پیاله هستی در باره عملکردشان حرف نمی زنی ،سوال نمیکنی فقط جنجال سیاسی راه میندازی تا خوب آنها در زیر چتر هیاهوی شما چپاول کنند این مردم ستم کشیده شهید داده را و حتما شما هم ازین چپاولگران سهم گرفته ای . بازم داری لیست میدی برای بدبختی مردم؟!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا