خرید تور تابستان ایران بوم گردی

هیاهوی تبلیغات انتخاباتی امروز بیشتر است

تبلیغات انتخاباتی در روز ششم هیاهوی بیشتری دارد، به یکی از میدان‌های مرکز تهران یعنی میدان فردوسی می‌رویم، اینجا برعکس روزهای دیگر که بیشتر بنرهای انتخاباتی خالی از هر پوستر و تبلیغی بود حالا جو دیگری حاکم است، روی تمام بنرها پوسترهایی از جناح‌های مختلف دیده می‌شود.

پوستر انتخاباتی از نامزدهای بدون لیست تا نامزدهای که در لیست‌هایی از جریان‌های فکری مختلف جای گرفته‌اند، تعداد تبلیغات نسبت به روزهای دیگر آنقدر زیاد است که رقبا پوسترهای خود را روی پوسترهای دیگر نامزدها چسبانده‌اند. در جنوب میدان بنر سفید رنگ با تبلیغات پروانه مافی، غلامحسین رضوانی، سمیرا ذوالفقاری، علی اکبرستوده و افشین خلیلی پر شده است، اما زیر این پوسترها هم تبلیغاتی دیگر چسبیده که به دلیل انبوه پوستر چیزی از آنها مشخص نیست.

میدان را به سمت شرق و شمال چرخ می‌زنیم، روی میله‌های بزرگ در وسط میدان تبلیغ‌هایی با ابعاد بزرگ از لیست‌های انتخاباتی وجود دارد، روی بنرهای انتخاباتی هم از محمد علی وکیلی، مجید حاجی فرجی و لیست جوان‌های ائتلافی پوستر چسبیده شده است.

از میدان فردوسی به سمت چهارراه ولیعصر که حرکت می‌کنیم روی بیشتر دیوارهای خیابان پوسترهای تبلیغاتی چسبیده که تعدادشان نسبیت به روزهای دیگر بیشتر است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا