خرید تور تابستان ایران بوم گردی

ورود فله ای خالص سازان / یادداشت محمد علی ابطحی

انتهاب نوشت: محمدعلی ابطحی نوشت: واژه سازی آقای علی لاریجانی در کلمه خالص سازی معرکه بود. از درون اصولگرایان و خودشان توانست بهترین واژگان را خلق کند و بهترین تعریف از وضع موجود ارایه دهد. همه در واژه خالص سازی می‌گنجد. اما دوستان خالص ساز حواسشان باشد که این حلقه برش آن قدر سرعت نگیرد که چیزی برای خالص کردن باقی نماند. به خاطر خودتان میگویم.

محمدعلی ابطحی نوشت: واژه سازی آقای علی لاریجانی در کلمه خالص سازی معرکه بود. از درون اصولگرایان و خودشان توانست بهترین واژگان را خلق کندو بهترین تعریف از وضع موجود ارایه دهد.

آن چه در ابعاد مختلف در حال انجام است، خالص سازی حاکمیت است. حلقه برش خالص کردن چنان سرعت پیدا کرده که هم دور ریزش زیاد شده و هم خودمنبعی که در حال تراشیده شدن هست نازک شده.

اخراج استادان دانشگاه، جایگزین های استادان با خالص شدگان، ورود فله ای نیروهای خالص شده به جای نیروهای کار بلد در ادارات. تمهیداتی که برای انتخابات در نظر گرفته اند. و خیلی چیزهای دیگر.

همه در واژه خالص سازی می گنجد. اما دوستان خالص ساز حواسشان باشد که این حلقه برش آن قدر سرعت نگیرد که چیزی برای خالص کردن باقی نماند. به خاطر خودتان میگویم. والا من که ….

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا