خرید تور تابستان ایران بوم گردی

توضیحات همسر بهاره هدایت در مورد قرار وثیقه‌ی او

/هدایت یکشنبه باید در دادسرای اوین حاضر باشد/

امین احمدیان، همسر بهاره هدایت در گفت‌وگو با انصاف نیوز توضیحاتی در مورد قرار وثیقه‌ی او داد. به گفته‌ی احمدیان، هدایت یکشنبه به همراه وکیلش باید در دادسرای اوین حاضر باشد. او همچنین می‌گوید وزارت علوم، معاونت حقوقی ریاست جمهوری و دانشگاه تهران در روند تبدیل قرار او به وثیقه مساعدت داشتند

از دو شب پیش و اتفاقاتی که افتاده بود و تماسی که دیروز با من گرفت و توضیحاتی در مورد نحوه‌ی بازداشت داد، از طرف نهادهای مختلف از جمله معاونت حقوقی ریاست جمهوری پیگیر این موضوع بودند. من و وکیلش هم از قوه‌ی قضاییه پیگیری کردیم. آقای دکتر غفاری معاونت فرهنگی وزیر علوم و آقای دکتر سلیمانی مدیر کل حراست دانشگاه تهران موضوع را از طریق دسترسی‌هایی که داشتند و آقای غفاری و خانم جنیدی، معاونت حقوقی ریاست جمهوری هم شخصا پیگیری می‌کردند و از آقای رییسی خواسته بودند که موضوع را حل کنند.

تا جایی که می‌دانیم پیگیری‌های وزارتخانه و دستور قوه‌ی قضاییه که دستور داده بودند که این مساله حل شود و قرار ایشان تبدیل به وثیقه شود. امروز مراجعه کردیم و وثیقه را اعلام کردند و کارهای مربوط را انجام دادیم که بیرون بیایند و هم اعتصابشان تمام شود و هم به وضعیت جسمانیشان رسیدگی شود. الان در زندان قرچک هستند و حالشان اصلا خوب نیست ولی از ما خواستند که یکشنبه دوباره همراه با وکیلش به دادسرای اوین مراجعه کند.

به خاطر ضیق وقت و عجله‌ای که برای آزادی داشتیم و توصیه‌ای که شده بود با اینکه سند ما کمتر از میزان معین شده بود با مساعدت بازپرس و تامین مابقی آن از طریق پرونده‌ی وکالت وکیلش تامین شد.

بهاره هدایت امروز به قید وثیقه آزاد می‌شود

انتقال بهاره هدایت به زندان قرچک

 

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا