خرید تور تابستان ایران بوم گردی

واکنش اصلاح طلبان به تحریف یک بیانیه در رسانه‌ها

محسن آرمین فعال سیاسی اصلاح طلب در متنی که در اینستاگرام مصطفی تاجزاده منتشر شده، نوشته است:

طی روزهای اخیر ۸۰ تن از اصلاح‌طلبان در اعتراض به ردصلاحیت گسترده داوطلبان انتخابات مجلس آینده بیانیه‌ای منتشر کردند که من هم یکی از امضاکنندگان آن بودم.

متأسفانه برخی رسانه‌ها در اقدامی غیراخلاقی و شیطنت‌آمیز خبر بیانیه مذکور را به‌گونه‌ای تهیه و منتشر کرده‌اند که گویی امضاکنندگان بیانیه به مشارکت حداکثری در این انتخابات دعوت کرده‌اند. درحالی که متن بیانیه نه تنها اشاره‌ای به دعوت به شرکت حداکثری ندارد بلکه ضمن اعتراض به ردصلاحیت‌های گسترده و هدفمند به نفع یک جریان و غیررقابتی کردن انتخابات، نسبت به «پروژهٔ یک‌دست‌سازی حاکمیت به‌نفع افراطی‌ترین جریان سیاسی موجود» و تحقق آرزوی دیرینه این جریان «یعنی استحاله جمهوری اسلامی به حکومت اسلامی » هشدار داده است.

بنده به‌سهم خود خبر مذکور را تکذیب و اعلام می‌کنم به هیچ وجه بیانیه‌ای با مضمون دعوت به مشارکت حداکثری در انتخات مجلس یازدهم را امضا نکرده‌ام.

محسن آرمین ۹۸/۱۱/۲۸


فیض الله عرب سرخی
فیض الله عرب سرخی

همچنین فیض‌الله عرب سرخی دیگر فعال اصلاح طلب نیز در متن نوشته است:

اخیرا بیانیه‌ای با عکس و اسم جمعی از چهره‌های اصلاح‌طلب با عنوان: «امروز نیازمند بیشترین مشارکت ملی در انتخابات هستیم» منتشر شده است! ‏همین‌جا اعلام می‌کنم که این بیانیه جعلی‌ست و من چنین بیانیه‌ای امضاء نکرده‌ام. ‏لینک بیانیه‌ای که من امضاء کردم: [لینک]

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا