خرید تور تابستان ایران بوم گردی

علت هجمه‌ها به تاجگردون چیست؟ [+دفاع تاجگردون]

یکی از مخاطبان انصاف نیوز از مناطق لرنشین، در یادداشت ارسالی با عنوان «به بهانه تخریب نمایندگان لر در کشور؛ علت هجمه‌های کینه توزانه به دکتر تاجگردون چیست؟» نوشت:

طی روزهای اخیر در فضای مجازی، از حزب الهی‌ها ‌تا اصلاح ناطلبان و بی بی سی و رادیو فردا و همه و همه به بهانه برگزاری یک برنامه ساده انتخاباتی آنچنان غلامرضا تاجگردون را مورد هجمه قرار دادند که اگر کسی نداند بهانه چیست، گمان می‌کند که این شخص قاتلی بالفطره و یا اختلاسگری فراری است.

اینکه چرا یک دقیقه تصویر از افتتاحیه ستاد تاجگردون بهانه‌ای برای هجمه بر این نماینده توانمند لر شده، جای سوال و ابهام است. البته اینکه بی بی سی و رسانه‌های معاند در این خصوص او را مورد هجمه قرار داده‌اند، مشخص است زیرا هر اقدامی که موجب ایجاد شور انتخاباتی و حضور حداکثری در انتخابات شود از جانب معاندان محکوم به تخطئه است. اما سوال این است که چرا خودی‌ها و برخی از کسانی که مدعی روشنفکری و ایجاد فضای باز اجتماعی هستند، از اتفاقاتی که منجر به ایجاد شور انتخاباتی و اجتماعی می شود، می ترسند؟

با این حال ذکر چند نکته لازم است.

1- چهار تا فشفشه به آسمان انداختن مگر چقدر هزینه دارد و چه اقدام مهم و خارق العاده ای است که تمام تئورسین‌های سیاسی و اقتصادی مملکت و رسانه‌های این ور آب و آن ور آب مشکلات و مصائب کشور و جهان را فراموش و همه چیز را تعطیل کرده‌اند و به تحلیل افتتاحیه مردمی یک ستاد پرداخته‌اند؟ یک تصویر هوایی با یک پهپاد که الان هر بچه 10 ساله2ای هم یکی از آن را خریده و در خانه دارد مگر چقدر هزینه دارد که تحلیلگران بزرگ! اقتصادی را به واکنش واداشته است؟

2- کجای برنامه این کاندیدا در افتتاحیه ستادش خلاف موازین شرعی و قانونی و دموکراسی بوده که برخی فریاد وا اسلاما و وا انتخاباتا و وا… سرداده‌اند؟ اینکه چند خواننده محلی به عشق نماینده‌شان که در طی چهار سال گذشته بارها آنها را حمایت کرده و به آنها بها داده اکنون به پاس قدردانی از گذشته، برایش آوازی بخوانند، چه ایرادی دارد؟

3- مگر نمی2گویید انتخابات یک جشن ملی است؟ پس آیا در جشن ملی باید شروه و مصیبت نامه خواند یا شور و شادی و نشاط آفرید؟ اصلا توجه کرده‌اید که مخاطبان آقای تاجگردون در آن برنامه چه کسانی بوده‌اند؟ مگر غیر از جوانان دهه 70 و 80 هستند و اینکه تاجگردون این نسل جدید را (که دشمن لحظه‌ای برای مایوس کردن آنها از انقلاب دریغ نمی‌کند)، اینگونه می‌خواهد پای صندوق رای یعنی صندوق حمایت از جمهوری اسلامی بکشاند باید مورد تحسین قرار گیرد یا توبیخ شود؟

4- این کشور طی یک سال اخیر مصیبت‌های فراوانی دیده و همه جامعه شناسان و روانشناسان براین نکته اذعان دارند که باید روح شادی و نشاط و امید و سرزندگی درجامعه دمیده شود. مگر تاجگردون غیر از این کرده و اصولا شادی بخشیدن به جامعه و به خصوص پس از این مصیبت‌ها و بحران‌ها و در این وضعیت آشفته اجتماعی، عملی ضدملی و دینی است یا اقدامی ملی؟

5- کسانی که خود را دلسوز کشور و نظام می‌دانند به جای اینکه به ایجاد شور انتخاباتی توسط تاجگردون با رعایت خصوص قرمز دینی ایراد بگیرند و حکم بر ردصلاحیت تاجگردون می‌هند، باید به تایید شدگانی ایراد بگیرند که با هجوها و گفتارها و رفتارهای تمسخر آمیز، انتخابات یعنی مهمترین رکن مردمسالاری جمهوری اسلامی را به سخره گرفته‌اند و شوربختانه تعدادشان نیز کم نیست.

6- به نظر می رسد هجمه های اخیر به تاجگردون در ادامه هجمه های قبلی به این نماینده و برخی دیگر از نمایندگان لر است. با این حال بهترین جواب به این هجمه ها حضور در انتخابات و رای به کسانی است که خاری در چشم لرستیزان بوده‌اند.


یادداشت تاجگردون

غلامرضا تاجگردون نماینده‌ی فعلی گچساران در مجلس که فعالیت انتخاباتی او برای انتخابات آتی واکنش‌هایی را در پی داشته است، در پستی اینستاگرامی نوشت:

امروز روز خسته كننده‌ای مثل روزهای قبل داشتم. ده‌ها دیدار و همایش. اكنون یک و نيم شبه. كارهای مانده بودجه كشور را در حال انجام هستم تا بعد از انتخابات كه مجلس باز می‌شود كار بودجه شروع شود. كار انتخابات هم سنگین است. در فضای مجازی دیدم برخی از عزیزان و محترمین به افتتاح ستاد من گیر دادند. اگر چه افتتاح دیگر رقبا كه از جنس خودشان هستند خیلی پر سر و صداتر بود ولی فقط ستاد من زیر نظر است. از همه اینها توییت اقای احمد توكلی بیشتر ناراحتم كرده و تاسف می‌خورم و تعجب. اینان مردم را از صندوق دور می‌كنند و امثال من نزدیک. اینان چهار سال با هم همكار بودیم و در بحث تخصصی نمی‌دانم چكار كردند و من حتي وسط این كارها هم به مهمترین موضوع مملكت بايد بپردازم. جناب آقایان شما شناختی نسبت به مردم این سرزمین دارید. اينجا هزینه میلیاردی معنا ندارد. اتفاقی هم نیفتاده دو سه فشفشه چند هزار تومانی هزینه شده. چند خواننده محلی شعرشان را خواندند و من هم با جوانان شهرم کل کل کرده و به عنوان یک پرسپولیسی بهشون می‌گم شش تایی‌ها. آقایان سه ماه هست هر چه خواستید گفتید و نوشتید و جواب ندادم. همصدا با صدای آمریکا شورای نگهبان را معامله‌گر خواندید و آخرش هيچ. حالا که کاری برای مشارکت مردم نمی‌كنید حداقل جوانان شهر من را كه در این وانفسای بیكاری و بدبختی به یک نفر امید پیدا کرده‌اند تحريک و نااميد نکنید. وسط کار تکمیل بودجه کشور و انتخابات دیدم این پست را بگذارم شاید قدری تسکین دهد. من که از شما حتما در روز قیامت نمی‌گذرم. شما هم قدی به فکر آخرت خودتان باشید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. زر نزنید. نماینده ای که به جای برنامه فشفشه بازی و ترقه بازی می کند به درد لای جرز دیوار میخورد. ضمنا وکیل الدوله ای که با عدم شفافیت آرا، اموال و هزینه انتخاباتی می آید، مگر جز فساد چیز دیگری را میخواهد از مردم پنهان کند.

    14
    10
  2. مثلا برای مردم چیکار کرده که چند هزار ماشین بیان براش تبلیغ کنن؟این آدما اگر بمیرن صد نفر هم برای تشییعش نمیان
    معلومه اینکارا برای امثال ایشون فقط با پول شدنیه. اینکه دیگه کتمان کردنی نیست

    12
    7
  3. نه آقا،کسی با فشفشه مشکلی ندارد وایشان هم انشاالله با فشفشه محشور شوند.موضوع اینکه شما که شب وروز در بوقتان می دمید که مردم نان ندارند بخورند ،با پول اینگونه هیجان زائی های کاذب چند عدد نان بربری میخریدید وبه همان مردم که نان ندارند می دادید شاید بهتر بود. مرد نامومئن دهن کجی به ملت هم حدی دارد.

  4. آقای تاجگردون، تا این تاج نمایندگی دستت هست، خوب بگردونش، استفاده و شادی کن! به محض از دست دادن این تاج، مثل یاران خلف قبلیت، کسی نمی پرسه خرت به چند منه!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا