خرید تور تابستان ایران بوم گردی

تکذیب هوشمند | سیدحسن توپ را به زمین آیت الله یزدی انداخت

در پی ادعای سایت جهان نیوز و یک کانال تلگرامی در مورد جزییات دیدار یادگار گرامی امام راحل و آیت الله حاج شیخ محمد یزدی رئیس مجلس خبرگان رهبری، یکی از نزدیکان بیت امام این مطلب را خلاف واقع و از ریشه دروغ دانست.

به گزارش پایگاه اطلاع رساتی و خبری جماران، یکى از نزدیکان به بیت امام به جماران گفت: سایت جهان نیوز که چند روز پیش خبر از تیر خلاص به یادگار و بیت امام داده بود، در خبرى کاملا دروغ از محتواى جلسه محرمانه آیت الله یزدى و یادگار امام خبر داد.
وی افزود: این سایت در حالى مدعی درخواست و التماس یادگار امام و سخنان حضرت آیت الله یزدى شد، که هیچ کس در آن جلسه حضور نداشته است. اینکه منبع این سایت چه بوده باید در جاى خود مورد بررسى قرار گیرد ولى لازم است در اینجا به اطلاع مردم شریف ایران برسانیم مضمون خود ساخته این خبر از ریشه دروغ است و کم نیست دروغ ها و تهمت هایی که در این ایام مدعیان دروغین و برخی افراد و سایت ها به خاطر منافع و مطامع خود و ایجاد مانع بین مردم که همان صاحبان اصلی انقلابند و فرزندان معنوی و فکری اندیشه معمار بزرگ انقلاب منتشر نموده اند. اگر لازم باشد و حضرت آیت الله یزدى مصلحت بدانند محتواى آن جلسه و آنچه پس از آن واقع شده مى تواند بسیارى از نقاط ابهام موجود در پرونده بررسى صلاحیت علمى یادگار امام را بگشاید.

9098098

عکس آرشیوی و متعلق به روز 13/12/91 و حضور جمعی از بزرگان حوزه علمیه قم در منزل حضرت امام خمینی(س) می باشد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. همانطور که در احادیث و روایات آمده است یکی از مواردی که عرش خدا را می لرزاند ، اشک یتیم است و در مجمع البیان آمده است :هنگامي كه يتيم گريه مي كند عرش خدا به لرزه در مي آيد. خداوند به فرشتگانش مي فرمايد: اي ملائكه من! چه كسي اين يتيم را كه پدرش در خاك پنهان شده است به گريه درآورد؟ ملائكه مي گويند: خدايا! تو آگاه تري. خداوند مي‎فرمايد: اي ملائكه من! شما را گواه مي گيرم كه هر كس گريه او را خاموش و قلبش را خشنود كند من روز قيامت او را خشنود خواهم كرد. پس چرا با اقدامات ناخالصانه و سیاسی خود دل فرزند زهرا(س) سید حسن عزیز را شکستید و دیدگان زیبایش را مملو از اشک کردید؟ ایشان استاد حجت الاسلام میثم دوست محمدی همان کاندیدای 24 ساله تایید صلاحیت شده خبرگان از قم هستند یعنی استاد رد صلاحیت ولی شاگرد تایید صلاحیت؟؟!! براستی کجا می روید ؟ این تذهبون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا