خرید تور تابستان ایران بوم گردی

آمادگی بنیاد مستضعفان برای واگذاری زمین به طرح اقدام ملی مسکن

سید صولت مرتضوی، رئیس سازمان اموال و املاک بنیاد مستضعفان کشور گفت: بنیاد مستضعفان در هر مکانی که طرح اقدام ملی مسکن در آن اجرا می‌شود آمادگی دارد املاک خود را به ادارات مسکن و شهرسازی واگذار کند.

به گزارش ایسنا مرتضوی، سه شنبه شب ۲۹ بهمن، در گفتگوی ویژه خبری در شبکه خاوران اظهار کرد: بخشی از املاک بنیاد مستضعفان در خراسان جنوبی خارج از محدوده خدمات شهری است که در صورت همکاری شهرداری و وارد کردن این املاک به محدوده خدمات شهری، آماده واگذاری آن را برای ساخت مسکن داریم.

به گزارش ایسنا، وی افزود: بنیاد مستضعفان در هر مکانی که طرح اقدام ملی مسکن در آن اجرا می‌شود آمادگی دارد املاک خود را به ادارات مسکن و شهرسازی واگذار کند.

رئیس سازمان اموال و املاک بنیاد مستضعفان کشور بیان کرد: در سفر دو روه به خراسان جنوبی، با استاندار، فرمانداران، شهرداران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی نشست‌هایی برگزار کردیم تا مشکلات پیش روی بخش‌های مختلف در بحث املاک حل شود.

مرتضوی از اخذ تصمیم واگذاری رایگان ۲۰۰ مترمربع از زمین‌های در تصرف روستائیان که متعلق به بنیاد مستضعفان است به روستائیان خبر داد و گفت: برای واگذاری رایگان ۵۰ درصد زمین‌های مربوط به بنیاد مستضعفان به دستگاه‌های بهره‌بردار و واگذاری ۲۰ درصد زمین‌های بنیاد مستضعفان به شهرداری‌ها برای تأمین نیازهای شهری تصمیماتی اتخاذ شد.

وی یادآور شد: همچنین در مورد واگذاری رایگان زمین‌های متعلق به بنیاد مستضعفان به اماکن آموزشی و واگذاری قنوات مربوط به بنیاد مستضعفان به روستائیان، تصمیماتی گرفته شد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا