خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده منچستریونایتد و فولام 28 اسفند 1401 ؛ یک چهارم نهایی FA کاپ

پخش زنده منچستریونایتد و فولام 28 اسفند 1401 را با ما در انصاف ورزشی تماشا کنید. دو تیم امشب در یک چهارم نهایی جام حذفی رویارو می‌شوند.

تیم‌های منچستریونایتد و فولام امشب و از ساعت 20:00 به وقت ایران در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی انگیس موسوم به FA CUP رویارو خواهند شد. برای تماشای پخش زنده بازی منچستریونایتد و فولام 28 اسفند 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده کنید:

(این دیدار با نتیجه ۳ بر ۱ به نفع منچستریونایتد به اتمام رسید و این تیم حریف برایتون در نیمه‌نهایی اف ای کاپ شد؛ شما می‌توانید خلاصه این دیدار را از طریق همین لینک تماشا کنید)

پخش زنده فوتبال منچستریونایتد و فولام 28 اسفند 1401(خلاصه بازی)

پخش زنده منچستریونایتد و فولام 28 اسفند 1401

منچستریونایتد قدرتمند و این روزها سرحال اریک تن هاخ؛ با وجود تحقیر شدن برابر لیورپول دشمن قدیمی در آنفیلد،‌ همچنان فرم خوب خود را حفظ کرده و علاوه بر لیگ اروپا و شانس کسب جزیره، به کسب اف ای کاپ به عنوان دومین جام فصل بعد از اتحادیه می‌اندیشد.

آن‌ها امشب در اولترافورد میزبان فولامی هستند که در جزیره عملکرد خوبی داشته و از تیم‌های باکیفیت این فصل محسوب می‌شود. فولام در حال حاضر با 39 امتیاز در رده نهم جدول است.

منچستریونایتد در 5 بازی آخر خود سه برد، یک تساوی و یک شکست کسب کرده و فولام دو برد، دو شکست و یک تساوی. در تقابل‌های این دو تیم در سالیان گذشته، 11 بار من یونایتد پیروز بوده و 3 بازی نیز مساوی شده است. فولام اما هیچگاه موفق به برتری برابر شیاطین سرخ نشده است. برای تماشای پخش زنده بازی منچستریونایتد و فولام 28 اسفند 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک ابتدای مطلب استفاده کنید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا