خرید تور تابستان ایران بوم گردی

یک مقام سپاه: قطعاً مردم یک «مجلس استکبارستیز» را رقم می‌زنند

سردار اکبری، فرمانده سپاه قمربنی‌هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری گفت: باید یک مجلس استکبارستیز داشته باشیم که قطعاً مردم در دوم اسفندماه این مجلس را رقم می‌زنند.

سردار علی‌محمد اکبری در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: انتخاب یک نماینده مومن و ولایتمدار قطعات در سرنوشت کشور تاثیرگذار خواهد گذاشت.

وی با تاسی از فرمایش مقام معظم رهبری که فرمودند:« ما باید قوی باشیم»، تاکید کرد: کشور باید در زمینه‌های مختلف اقتصادی، نظامی و مسائل سیاسی نیز قوی باشد که یکی از موضوعات سیاسی همین مجلس ماست که باید یک مجلس استکبارستیز داشته باشیم که قطعاً مردم در دوم اسفندماه این مجلس را رقم می‌زنند.

سردار اکبری گفت: مردم برای این انقلاب هزینه‌ها کردند و اگر برخی ضعف‌هایی نیز وجود دارد، مردم آن‌ها را از اصل نظام و انقلاب جدا می‌بینند زیرا که مردم ۴۱ سال در مقابل تمام دشمنان ایستادگی کردند لذا راهشان را در راه انقلاب ادامه می‌دهد و می‌دانند که راهی غیر از راه انقلاب وجود ندارد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: یکی از مولفه‌های قدرت نظام هر کشوری حضور و حمایت مردم از نظام است که مردم ما در همه صحنه‌ها نشان دادند همیشه پشتیبان کشورشان هستند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. مردم یا شورای نگهبان ؟ رقم میزنن یا رقم زده ؟ استکبار ستیز یا غرب ستیز (و دوست بلوک شرق)؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا